کد خبر: ۱۵۳۷۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جزئیات مرگ 12 تن بر اثر سقوط مینی بوس به داخل دریاچه کارون سه را تشریح کرد.

محمود مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ایسنا، در تشریح جزئیات حادثه شب گذشته و سقوط یک دستگاه مینی بوس به داخل دریاچه کارون سه گفت:‌ در ساعت 16:38 عصر روز گذشته وقوع حادثه‌ای در محور ایذه در حوالی روستای سادات حسینی از طریق اورژانس به مرکز فوریت‌های امدادی 147 اعلام شد.

وی با بیان اینکه با توجه به نوع گزارش دریافتی مبنی بر سقوط یک دستگاه مینی بوس حامل مسافر به دریاچه بلافاصله سه تیم امدادی به محل اعزام شدند، گفت: امدادگران با حضور در صحنه حادثه دریافتند که یک دستگاه مینی بوس برای عبور از دریاچه سوار بر لنج بوده و در میانه راه تعادل آن برهم خورده و مینی بوس داخل دریاچه سقوط می‌کند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه با توجه به نوع حادثه و همچنین حادثه دیدن 16 تن بلافاصله عملیات جست و جو و نجات برای سقوط کردگان به داخل آب آغاز شد، گفت: تلاش امدادگران ساعت‌ها ادامه داشت تا اینکه تنها چهار نفر که شامل سه زن 22، 15 و 13 ساله بود و همچنین یک مرد 45 ساله نجات یافتند که همگی به وسیله امدادگران برای درمان بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مظفر با بیان اینکه علیرغم تلاش امدادگران 12 تن جان خود را از دست دادند، گفت: در میان کشته شدگان 10 زن که حدودا هشت، 9، 10، 12، 13، 32 و غیره وجود داشتند و همچنین دو مرد 47 و 45 ساله دیده می‌شود.

مظفر در پایان با اشاره به تلاش چند ساعته امدادگرانش برای نجات جان حادثه دیدگان و جستجوی اجساد گفت: بر هم خوردن تعادل مینی بوس بر روی لنج علت این حادثه عنوان شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها