کد خبر: ۱۵۳۶۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
در ادامه تقدیر از فیلم‌های ضدایرانی و سازندگان آن‌ها، این بار کارگردان یکی از این فیلم‌ها قبل از پایان تولید فیلمش جایزه می‌گیرد!
برگزارکنندگان مراسم جشن قهرمانان و سربازان آمریکایی در افغانستان و عراق، با اعطای جایزه خدمات شهروندی از «جان استوارت» سازنده فیلم ضدایرانی «گلاب» در نیویورک تقدیر خواهند کرد.
 
به گزارش فارس، در مراسم جشن قهرمانان که ماه نوامبر در نیویورک برگزار می‌شود با اعطای جایزه خدمات شهروندی (غیرنظامی) به سربازان آمریکایی در افغانستان و عراق، از «جان استوارت»، مجری تلویزیونی شوی معروف «دیلی شو»، تقدیر خواهد شد.
 
برگزارکنندگان این مراسم طی بیانیه‌ای ضمن اظهار خشنودی و افتخار از اعطای این جایزه به شخصی چون «جان استوارت» اظهار داشته‌اند که او همواره در برنامه‌ تلویزیونی‌اش، «دیلی شو»، به مشکلات سربازان آمریکایی در عراق و افغانستان پرداخته است.
 
«جان استوارت» اخیرا به طور موقت کار اجرای این شوی تلویزیونی را کنار گذاشته و به قصد ساخت یک فیلم ضد ایرانی با نام «گلاب» راهی خاورمیانه شده است.
 
این فیلم اولین تجربه کارگردانی اوست که «گائل گارسیا برنال» نقش اول آن را به عهده دارد و اخیرا «شهره آغداشلو» نیز قرارداد بازی در آن را امضا کرده است.
 
«استوارت» فیلم «گلاب» را براساس فیلمنامه‌ای که خودش براساس کتاب خاطرات «مازیار بهاری» (جاسوس فراری انگلیس از ایران) به رشته تحریر درآورده، کارگردانی خواهد کرد. او خود یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم نیز خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها