کد خبر: ۱۵۳۶۲۰
زمان انتشار: ۰۰:۵۸     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
وزیر امور خارجه از قطعی شدن حضور خود در آینده در دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.
 به گزارش 598 به نقل از فارس، علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا شما در دولت آینده سمتی خواهید گرفت گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

وی افزود: تنها چیزی که قطعی است رفتن من به دانشگاه صنعتی شریف است.

صالحی در عین حال تصریح کرد: البته شاید به خارج نیز بروم، اما نه برای زندگی.

وزیر امور خارجه در پاسخ به سؤالی درباره ارزیابی عملکرد این وزارتخانه و نمره به کارنامه خود، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم به خودمان نمره بدهیم؛ نمره را باید مردم بدهند.

وی البته این نکته را متذکر شد که «به نظرم می‌توانستیم در وزارت امور خارجه بهتر از این تلاش کنیم».

صالحی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره ارزیابی موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات سوریه، گفت: شما اگر مواضع ایران را در قبال سوریه مشاهده کنید، می‌بینید که ما موضع ثابتی در قبال مسأله داشته‌ایم.

وی ادامه داد: این در حالی است که برخی کشورهای منطقه هم‌اکنون موضع متفاوتی نسبت به مسأله سوریه دارند و این نشان می‌دهد که موضع ما استوار و ثابت بوده است.

وزیر امور خارجه در پاسخ به سؤال دیگری درباره کارهای صورت گرفته در وزارتخانه متبوعش گفت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که ما توانستیم در این دوره انجام دهیم، این است که 50 ساختمان که در اجاره وزارت خارجه بود و اجاره سنگینی نیز برای آن دریافت می‌شد، از حالت استیجاری به مالکیت وزارتخانه درآوردیم و توانستیم صرفه‌جویی بسیار خوبی را انجام دهیم.

وی در پایان در پاسخ به خبرنگاری که پرسید آیا قرار است مدیریت مذاکرات برنامه هسته‌ای ایران از شورایعالی امنیت ملی به وزارت امور خارجه محول شود؟، گفت: من در این باره اطلاعی ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها