کد خبر: ۱۵۳۶۰۷
زمان انتشار: ۲۳:۵۴     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
رییس پلیس فتای گلستان از دستگیری فردی خبرداد که با سوءاستفاده از اعتماد دوستش، با برداشت غیرمجاز از حساب وی، شارژ تلفن همراه می‌خرید.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ حبیب‌اله‌رجبلی درتشریح این خبرگفت: درپی دریافت یک فقره مرجوعه قضایی از دادسرای شهرستان‌گرگان مبنی بربرداشت غیرمجاز از حساب‌بانکی یکی ازشهروندان رسیدگی با این موضوع در دستورکارمأموران قرارگرفت.

وی با اشاره به اقدامات پلیس فتا در این رابطه گفت: مبالغ برداشت‌شده از حساب به منظور خرید اینترنتی کارت شارژ تلفن‌همراه مورد استفاده قرار گرفته بود.

رجبلی تصریح‌کرد: در ادامه تحقیقات متهم که یکی از دوستان شاکی بود شناسایی و دستگیرشد، وی که منکر هر گونه جرمی شده بود پس از مواجه شدن با دلایل و شواهد به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شاکی و خرید شارژ تلفن‌همراه اعتراف کرد.

رییس پلیس فتای گلستان درباره چگونگی دریافت اطلاعات شاکی گفت: متهم با سوءاستفاده از اعتماد شاکی با دریافت اطلاعات و رمز دوم حساب اقدام به سرقت کرده بود.

رجبلی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع‌قضایی شد از شهروندان خواست، اطلاعات حساب‌های بانکی خود را به هیچ‌عنوان در اختیار دیگران قرار ندهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها