کد خبر: ۱۵۳۵۶۰
زمان انتشار: ۲۳:۰۸     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
مجتبي جباري در واکنش به نامه‌اي که باشگاه استقلال به فدراسيون فوتبال نوشته و اعلام کرده صحبت‌هاي اخيرش تحريک‌آميز بوده گفت: چه تحريکي؟ وقتي آقايان هرچه مطالب غير واقعي مي‌خواهند مي‌گويند، اتفاقي نمي‌افتد اما تا من از مشکلات حرف مي‌زنم، اين حرف‌ها مي‌شود تحريک‌آميز؟
جدا از رويارويي دو قهرمان ليگ و جام حذفي ايران، سوژه اصلي بازي فردا رويارويي مجتبي جباري با استقلال است. وقتي باشگاه استقلال اعلام کرد که جباري را در ليست خروجي‌اش گذاشته خيلي‌ها باور نمي‌کردند که سرنوشت، کاپيتان آبي‌ها را از اين تيم پس از 9 سال جدا کند اما سرانجام پس از ماه‌ها کشمکش که ميان مديران باشگاه استقلال و جباري به وجود آمد، دست سرنوشت اين دو را از هم جدا کرد و شماره 8 راهي ديار زاينده‌رود شد. در حالي که پيش‌بيني مي‌شد هر دو طرف ماجرا در زمان باقي مانده تا بازي حساس هفته دوم سکوت کنند، اما برخلاف پيش‌بيني‌ها مصاحبه جباري با واکنش باشگاه استقلال روبه‌رو شد به طوري که برخي منابع خبري از ارسال نامه‌ي اين باشگاه به کميته انضباطي خبر دادند؛ نامه‌اي که بر اساس آن استقلال کاپيتان سابقش را به بيان اظهارات تحريک‌آميز متهم کرده است.

مجتبي جباري در واکنش به اين نامه به خبرنگار ايسنا گفت: چه تحريکي؟ آن‌ها هر حرفي مي‌خواهند مي‌زنند و حرف‌هاي غير واقعي را با ايجاد جرياني به هواداران القا مي‌کنند، اتفاقي نمي‌افتد اما همين که من چيزهايي را مي‌گويم که سال‌ها در باشگاه استقلال به چشم ديده‌ام حرف‌هايم مي‌شود تحريک‌آميز؟! واقعيت اين است که در چند سال گذشته آن‌ها حرف‌هاي زيادي را عليه من زده بودند و من سکوت کردم. مثلا مي‌گفتند جباري مخصوصا تا آخرين لحظه با استقلال تمديد نمي‌کند که از زير بار تمرين بدنسازي فرار کند اما اين‌ها حرف‌ها دروغي بود که زدند و من چيزي نگفتم.

وي افزود: اما حالا که تصميم گرفته‌ام صحبت کنم و از برخي مشکلات بگويم، مي‌گويند حرف‌هايم تحريک‌آميز است. مي‌خواهم همين قدر بگويم که اين صحبت‌هاي من تنها بخشي از مشکلات باشگاه استقلال بوده است. مثلا همين آقايي که گفته با مشت من به بيمارستان رفته مي‌تواند هر موقع هر حرفي را بزند و هيچ اتفاقي هم نيفتد اما من در مقابلش بايد سکوت کنم. من 9 سال در استقلال بودم و براي اين تيم زحمت کشيدم و آن‌ها مي‌خواهند با اين حرف‌هايشان من را مقابل تماشاگران قرار دهند. آن‌ها نبايد از حرف‌هايم ناراحت شوند.

جباري به تماس علوي معاون باشگاه استقلال اشاره کرد و گفت: از يک طرف مي‌آيند دروغ‌هايي را در ذهن مردم جا مي‌اندازند و از طرف ديگر با من تماس مي‌گيرند و مي‌گويند ما با ليدرها تماس گرفته‌ايم تا تماشاگران را در روز بازي با سپاهان به درستي هدايت کنند اما حرف من اين است که آقايان! اين تماشاگران خودشان شعور دارند. خودشان مي‌دانند مقابل بازيکني که مجبور شده تيم محبوبش را ترک کند، چه واکنشي نشان دهند. آن‌ها مي‌دانند که اين باشگاه استقلال بود که نام من را در فهرست خروجي‌هايش گذاشت. آن‌ها مي‌دانند که اگر به انتخاب خود من بود دوست داشتم مثل 9 سال قبل در استقلال بازي کنم، آن هم در سالي که به خاطر جام جهاني خيلي بيشتر از سال‌هاي قبل علاقه داشتم براي استقلال بازي کنم.

وي افزود: واقعيت چيزي نيست که اين آقايان به خورد مردم مي‌دهند. واقعيت چيزي است که من در مواجهه‌ام با مردم در خيابان مي‌بينم. آن‌ها مي‌دانند که من چاره‌اي جز جدايي از استقلال نداشتم. نيازي نيست که باشگاه استقلال کاري کند که ليدرها تماشاگران را هدايت کنند. چرا تماشاگران بايد به من توهين کنند؟ من سرم در جامعه و بين استقلالي‌ها بالاست. مردم در برخوردهايشان نشان دادند که فرق بين راستگويي و دروغ‌گويي را مي‌دانند مگر اينکه آقايان بخواهند بين من و هواداران استقلال فاصله ايجاد کنند.

جباري با بيان اينکه تصميمش براي انتخاب سپاهان بهترين تصميم ممکن بوده است به ايسنا، گفت: من کار اشتباهي نکرده‌ام. اما واقعيت اين است که رويارويي با تماشاگراني که در سرما و گرما حامي‌ات بوده‌اند، بسيار سخت است. اين تماشاگران همان‌هايي هستند که وقتي آن اتفاق ناراحت کننده در فينال جام حذفي برايم افتاد و پدرم به رحمت خدا رفت برايم سنگ تمام گذاشتند. من هيچ وقت آن‌ها را فراموش نمي‌کنم و از خدا مي‌خواهم که اتفاق بدي فردا در ورزشگاه نيفتد و براي هميشه اين علاقه دو طرفه بين من و هواداران استقلال وجود داشته باشد. اميدوارم کساني که نيت بدي دارند نتوانند به هدف‌شان برسند و بين من و هواداران استقلال فاصله ايجاد کنند. جدايي من و استقلال بايد کوتاه مدت باشد و اميدوارم خاطره بدي از بازي فردا شکل نگيرد.

وي افزود: من خيلي اتفاقات بد را در استقلال تحمل کردم آن هم به خاطر انگيزه‌اي که از تماشاگران گرفتم و در پايان اميدوارم بازي خوبي را هر دو تيم در زمين به نمايش بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها