کد خبر: ۱۵۳۵۴۰
زمان انتشار: ۱۷:۴۱     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
انتخاب دو مکان برای راهپیمایی در روز قدس یک شهر!
شهر مقدس قم به علت حضور مراجع معظم تقلید و وجود حوزه های علمیه از اهمیت ویژه ای در جهان اسلام برخوردار می باشد که همه ساله با حضور حماسی مردم ولایتمدار قم این راهپیمایی برگزار می گردد. متاسفانه امسال شاهد برخی از کج سلیقه گی ها در برگزاری راهپیمایی روز قدس هستیم که در این خصوص در قم برای اولین بار در دو مکان مختلف راهپیمایی برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه 598، روز قدس به عنوان میعادگاه تجدید میثاق تمام مسلمانان جهان با آرمان های فلسطین، موقعیتی ارزنده در راستای استراتژی اتحاد مسلمین جهان است که حضور حداکثری مردم در راهپیمایی این روز نماد وحدت و انسجام اسلامی می باشد.

به همین منظور همه ساله مومنین و مسلمانان و آزاده خواهان در سراسر دنیا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان ها آمده و در لبیک به فرمان امام و رهبری عظمت و شکوه اتحاد مسلمانان را نشان می دهند.

شهر مقدس قم به علت حضور مراجع معظم تقلید و وجود حوزه های علمیه از اهمیت ویژه ای در جهان اسلام برخوردار می باشد که همه ساله با حضور حماسی مردم ولایتمدار قم این راهپیمایی برگزار می گردد.

متاسفانه امسال شاهد برخی از کج سلیقه گی ها در برگزاری راهپیمایی روز قدس هستیم که در این خصوص در قم برای اولین بار در دو مکان مختلف راهپیمایی برگزار می گردد.

پارچه نوشته ها و بنرهای نصب شده در شهر و شهرک پردیسان قم که با دعوت از مردم این منطقه برای حضور در راهپیمایی روز قدس محل تجمع مردم را در مکانی جدید اعلام نموده است در روزهای گذشته موجب تعجب همگان گردیده است.

این در حالی است که در تمام شهرهای بزرگ کشور، ساکنین شهرک های حومه شهر با حضور در مرکز شهر و انتخاب یک مسیر راهپیمایی شرایط را برای حضور حداکثری و باشکوه این فریضه سیاسی الهی فراهم می نمایند.

خبرنگار پایگاه 598 در گفتگو با یکی از مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات قم این موضوع را جویا شد که وی ضمن تکذیب اعلام دو مکان مختلف برای راهپیمایی روز قدس قم، این کار را مورد تایید این شورا ندانست.

لذا با توجه به لزوم برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی روز قدس لازم است که مسئولین ذی ربط با بازنگری در این امر مانع جدایی صفوف راهپیمایان قمی شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۱
۰
برای علمای قم متاسفیم ،این هم پشتبنداعلام عیدفطر شونه ...تفرقه ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها