کد خبر: ۱۵۳۵۲۷
زمان انتشار: ۱۶:۱۷     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
من از ته قلبم ناراحتم که باشگاه بزرگي مثل استقلال بايد چنين مديري داشته باشد

مجتبي جباري در مصاحبه اي تازه ، از جزييات درگيري فيزيکي اش با علي فتح الله زاده ، در سال گذشته گفته است .

در فاصله سه روز تا بازي استقلال – سپاهان ، جباري در مصاحبه يا تسنيم از رازي مهم پرده برداشته است . اتفاقي که مي تواند عامل اصلي جدايي او از استقلال بوده باشد : درگيري فيزيکي با مديرعامل . خبري که سال گذشته ابتدا در سايت گل منتشر اما با تکذيب شديد باشگاه استقلال مواجه شد . البته در آن خبر به موضوع پرتاب قندان اشاره شده بود اما جباري از مشت زدن به صورت مدير تيم مي گويد!

او داستان را از موضوع مصدوميت پا و تمديد نشدن قرارداد با استقلال آغاز مي کند . اينکه بعد از جراحي با بي محلي فتح الله زاده مواجه شده است: {در جلسه اي بعد از جراحي } مديرعامل استقلال به من گفت که براي تمديد قرارداد بحثي در مورد مسائل مالي انجام نداده بوديم . من هم جواب دادم اتفاقا در فوتبال ايران براي قرارداد بستن ابتدا مسائل مالي را در نظر مي‌گيرند و بعد به او گفتم اگر در مورد مسائل مالي صحبت نکرديم پس در مورد چه چيزي حرف زديم؟ ولي فتح‌الله‌زاده در مورد تمديد قرارداد زير حرفش زد.

از اينجاست که تنش بالا گرفته است . جباري مي گويد : من گفتم براي شما متاسفم که به عنوان مديرعامل استقلال دروغ مي‌گوييد ... فتح‌الله‌زاده مرا هل داد. من گفتم دستت را به من نزن و بعد از آن بود که فتح‌الله‌زاده به پدر من توهين کرد و من هم با مشت به صورت او زدم. اگر اميري معاون باشگاه ميانجيگري نمي‌کرد شايد اتفاق بدتري مي افتاد!

جباري همچنين گفته است : شما مي‌بينيد که مديرعامل باشگاه چگونه مصاحبه مي‌کند؛ يک روز مي‌گويد يک خسرو حيدري ديگر از جيبش درمي‌آورد، روز ديگر مي‌گويد که يک بازيکن را از لپ لپ درمي‌آورد و روز ديگر از نجات کوهنوردان در پاکستان صحبت مي‌کند. من از ته قلبم ناراحتم که باشگاه بزرگي مثل استقلال بايد چنين مديري داشته باشد. در آن جلسه‌اي که درگيري به وجود آمد حق او بيشتر از اينها بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها