کد خبر: ۱۵۳۵۲۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اينکه شرايط مانند فصل پيش نيست و با يک باخت نمي‌توان در مورد اين تيم قضاوت کرد، گفت: بازيکنان ما تنها براي پيروزي مقابل پرسپوليس به ميدان مي‌روند و بحث گرفتن انتقام از پرسپوليس و توجه به مشکلات گذشته اصلا مطرح نيست.
مسئله مهم براي ذوب‌آهن زمان است
وي ادامه داد: همه مي‌دانند تيم ما فرصت بسيار کمي براي آماده‌سازي و هماهنگي داشت. واقعا 10 روز، زمان خوبي براي هماهنگي بين بازيکنان جديد و قديمي نيست. امروز مسئله مهم براي ما زمان است، قطعا در بازي‌هاي آينده تيم ذوب‌آهن هماهنگ‌تر و بهتر شده و تيم به شکلي بازي خواهد کرد که انتظارات را برآورده کند.

با يک باخت نبايد قضاوت کنيم
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به اين پرسش که آيا نگران نيست که اين تيم مانند فصل گذشته ليگ را با شکست آغاز کرده؟، اظهار داشت: اصلا شرايط تيم مانند فصل پيش نبوده و نخواهد بود. با يک باخت نمي‌توانيم در مورد تيم قضاوت درستي داشته باشيم. مطمئن باشيد در بازي‌هاي بعدي نتايج مناسب‌تري کسب کرده و در اين سطح جزو تيم‌هاي مدعي خواهد بود.

مقابل صنعتي خوب بوديم اما نتيجه نگرفتيم
وي در مورد اينکه آيا ذوب‌آهن در ديدار با پرسپوليس مي‌تواند با توجه به عدم هماهنگي که به آن اشاره کرديد نتيجه خوبي بگيرد؟، تاکيد کرد: من بسيار اميدوارم مقابل پرسپوليس نتيجه خوبي بگيريم زيرا تيم ما مقابل صنعتي هم خوب کار کرد، هر چند نتيجه لازم را به دست نياورد.

بحث انتقام مطرح نيست
تيم ذوب‌آهن اصفهان فصل پيش با شکست برابر پرسپوليس در وقت‌هاي اضافه از دور رقابتهاي جام حذفي کنار رفت. آيا بازيکنان ذوب‌آهن به فکر جبران آن نتيجه در بازي روز جمعه هستند؟، ابراهيمي اينگونه به اين پرسش پاسخ داد: ما به گذشته نگه نمي‌کنيم و تنها در فکر کسب نتايج مطلوب در آينده هستيم. بازيکنان هم تنها براي پيروزي در اين بازي به ميدان مي‌روند و بحث انتقام آن شکست و اينکه بين ما و پرسپوليس در اين مدت چه اتفاقاتي افتاده است، اصلا مطرح نيست.

بازيکنان قول پيروزي داده‌اند
وي در ادامه اضافه کرد: تمهيدات لازم را براي ديدار با پرسپوليس انجام داده‌ايم و بازيکنان هم براي موفقيت در اين بازي بسيار با انگيزه هستند. آن‌ها قول داده‌اند با تمام توان در اين ديدار براي رسيدن به پيروزي به ميدان بروند تا در نخستين ديدار خانگي خود در اين فصل پيروزي را به هواداران هديه کنند.

آينده ذوب‌آهن روشن است
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با تاکيد مجدد بر اينکه مطمئن باشيد آينده ذوب‌آهن روشن است، خاطرنشان کرد: فصل گذشته روزهاي بسيار سختي را سپري کرديم اما وقتي سالم کار کنيد و قل و قش نداشته باشيد، مجموعه به موفقيت مي‌رسد. ضمن اينکه فراموش نکنيد فصل گذشته ذوب‌آهن با بودجه‌اي کمتر از تيم‌هاي دسته اولي بسته شد اما در نهايت با توجه به مشکلات بسيار در ليگ برتر باقي‌ماند.

در بين 4 تيم بالاي جدول قرار مي‌گيريم
وي در ادامه يادآور شد: باز هم تکرار مي‌کنم هر چند زمان لازم براي جذب بازيکنان مطرح را در اختيار نداشتيم اما نفرات خوبي را به خدمت گرفتيم و با هماهنگي بيشتر بين آنها، قطعا امسال ذوب‌آهن در بين چهار تيم بالاي جدول قرار خواهد گرفت.

منتظر راي کميته انضباطي در مورد صادقيان هستيم
ابراهيمي در بخش ديگري از اين گفتگو با بحث شکايت باشگاه ذوب‌آهن از پيام صادقيان به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال تصريح کرد: ما خواهان آن هستيم که کميته انضباطي فدراسيون فوتبال هرچه زودتر در خصوص اين پرونده تصميم گيري کرده و باشگاه ذوب‌آهن را به حقوق قانوني‌اش برساند.

پيام نبايد براي پرسپوليس بازي مي‌کرد
وي با بيان اينکه پرسپوليس نبايد از اين بازيکن برابر تراکتورسازي استفاده مي‌کرد، اظهار داشت: پيام صادقيان تا پايان آذرماه با اين باشگاه قرارداد دارد و به هيچ وجه نمي‌‎توانست براي پرسپوليس بازي کند، پس بايد کميته انضباطي با اين باشگاه برخورد کند.

ذوب‌آهن به زودي به جايگاه اصلي‌اش باز مي‌گردد
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پايان با بيان اينکه مشکلات مالي باشگاه در حال حل شدن است، گفت: با تلاش‌هاي سعد محمدي که مديري ورزشي است، کارهاي باشگاه با هماهنگي بيشتري پيش مي‌رود و بسيار اميدواريم ذوب‌آهن به زودي به جايگاه اصلي‌اش بازگردد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها