کد خبر: ۱۵۳۴۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
تصاویر سرداران شهید ۸ سال دفاع مقدس ایران، تصاویر در دست پاکستانی‌ها در روز قدس است. پروژه‌ای که امام خمینی ۳۴ سال قبل در سرزمینی به نام ایران کلید زد درحال به بلوغ رسیدن است. اینجا، جمهوری اسلامی پاکستان.
598 به نقل از تسنیم: به نظر می‌رسد این بار تصاویر گویا‌تر از هر حرف و حدیثی در مورد «پاکستان، جان ایران» باشد. پاکستانی‌ها در راهپیمایی پرشور روز قدس‌شان عکس‌های سرداران شهید ایرانی دفاع مقدس را بالا می‌برند. دختران نوجوان و جوانی که این سال‌ها در معرض مستقیم همه تبلیغات رسانه‌ای غرب در پاکستان هستند،همه سریال‌های کره‌ای و غیر کره‌ای، همه نفوذ بی‌بی‌سی اردو، همه 40 تلویزیون وابسته آمریکایی در آنجاو...؛ حالا بعد از گذشت 20 سال از پایان جنگ ایران، عکس‌های احمد کاظمی، مهدی باکری،ابراهیم همت، علیرضا موحد دانش و... را به دست می‌گیرند. در کنار عکس‌های همیشگی‌شان، عکس‌های امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای.

یک عکس از یک رهبر دولتی در تاریخ پنجاه ساله پاکستان در تصاویر دیده نمی‌شود.اضافه‌گویی لازم نیست، عکس‌ها را می‌بینیم و دوباره به این فکر می‌:کنیم که پروژه‌ای که امام خمینی 34 سال پیش در سرزمینی به نام ایران کلید زد، حالا چه‌طور در آستانه موعد تاریخی اضمحلال انقلاب‌ها،در کیلومترها آن طرف‌تر، بدون هیچ سرمایه‌گذاری دولتی و ایجاد کانال‌های رسانه‌ای و فرهنگی هماهنگ برای هدایت و جهت‌دهی افکار عمومی، چه‌گونه این‌گونه در حال به بلوغ رسیدن است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها