کد خبر: ۱۵۳۴۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
عجمان آب پاکي را روي دست پرسپوليسي‌ها ريخت تا خلعتبري شماره 9 عجمان بشود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ اين‌طور که به‌ نظر مي‌رسد بايد حضور خلعتبري را در پرسپوليس منتفي تلقي کنيم مگر اين‌که اتفاق خاصي رخ بدهد. خلعتبري که پيش از نام‌گذاري ليگ امارات به اسمي جعلي با تيم عجمان قرارداد امضا کرده بود، حالا در مخمصه‌اي گرفتار شده و بايد در اين ليگ بازي کند. او اما اگر بخواهد از اين قرارداد صرف‌نظر کند با شکايت اماراتي‌ها روبه‌رو مي‌شود و به احتمال زياد با محروميت، جام‌جهاني را از دست خواهد داد و به همين دليل به نظر مي‌رسد او امسال را بايد تحمل کند!


پرسپوليس اما به عنوان يکي از تيم‌هايي که چند سالي هست مشتري اين بازيکن بوده، امسال هم خيلي تلاش کرد تا لباس قرمز را بر تن اين بازيکن کند که اين اتفاق‌ نيفتاد. ديروز پس از حرف و حديث‌هاي فراوان و رفتن برخي نمايندگان از سوي باشگاه پرسپوليس به باشگاه عجمان در‌خصوص روشن شدن آخرين وضعيت محمدرضا خلعتبري و بازگشتش به فوتبال ايران و پرسپوليس، مسئولان باشگاه عجمان با توجه به سياست‌هاي سرمربي خود براي سومين بار به پرسپوليسي‌ها جواب منفي دادند و به آن‌ها اعلام کردند که فعلا قصد از دست دادن خلعتبري را ندارند.


اين در شرايطي است که نمايندگان باشگاه پرسپوليس از عجماني‌ها درخواست کردند تا مبلغ موردنظرشان را‌ درباره فسخ قرارداد با خلعتبري اعلام کنند اما عجماني‌ها گفته‌اند‌ ما به اين بازيکن نياز داريم و زير بار حرف نمايندگان پرسپوليس نرفته‌اند. مسئولان باشگاه پرسپوليس در حالي براي بازگرداندن خلعتبري تلاش مي‌کنند که اين بازيکن دو روز پيش خانه محل اقامتش را نيز از مسئولان عجمان تحويل گرفته و اقامت وي در امارات قطعي شده است.


در اين ميان اما موضوعي پرسپوليسي‌ها را سخت آشفته کرده و آن هم همکاري نکردن وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال به زعم آن‌ها در اين مورد است. پرسپوليسي‌ها اعتقاد دارند همان‌طور که پول نکونام داده شد تا او از استقلال نرود، بايد اين کار براي خلعتبري هم انجام مي‌شد تا او هم بتواند در پرسپوليس بازي کند.


براي پرسپوليسي‌ها‌ جالب اين‌جاست که نکونام فقط از ليگ امارات پيشنهاد داشته اما خلعتبري قرارداد‌ هم امضا کرده بود و بايد به وضعيت اين مهاجم بيشتر توجه مي‌شد. خلعتبري هم خودش خيلي تمايل ندارد در ليگ امارات بازي کند. هر‌ چند او مصاحبه‌اي رسمي طي چند ‌وقت اخير در اين باره نکرده اما در صفحه شخصي‌اش در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي بارها نوشته که دوست ندارد در ليگ امارات بازي کند.


او حتي چشم اميدي هم به وزير ورزش دارد و در صفحه شخصي‌اش زير عکس خودش و عباسي نوشته؛ "آقاي عباسي لطفا..." و يا در زير عکس ديگري از خودش و عباسي نوشته؛ "همچنان اميدوار..." محمد رويانيان، مديرعامل پرسپوليس اما هنوز از اين انتقال نا‌اميد نشده و دنبال کارهاي خلعتبري هست.


او در خصوص وضعيت خلعتبري مي‌گويد: «‌آن‌قدر به سوال در اين مورد جواب داده‌ام که خسته شده‌ام. ما درخواست خود را ارائه کرديم و منتظر جواب طرف مقابل هستيم.»


رويانيان در پاسخ به اين سوال که آيا پرسپوليس مي‌خواهد مبلغ يک ميليون دلار براي دريافت رضايت‌نامه خلعتبري پرداخت کند، هم ادامه مي‌دهد: «به‌هر حال ما در حال رايزني هستيم و نماينده ما هم در امارات حضور دارد. طي روزهاي آينده تکليف اين موضوع مشخص مي‌شود.»


با اين همه فعلا اين مهاجم خوش‌تکنيک در اردوي عجمان است و قرار شده در ليگ بعدي امارات شماره 9 اين تيم را بر تن کند.
روزنامه خراسان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها