کد خبر: ۱۵۳۳۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: دربی گیلان اگر از کینه‌ها کم نمی‌کند نباید چیزی به آن اضافه کند.

به گزارش 598،امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حرف‌های تاج و کی‌روش بعد از جلسه در دفتر علی کفاشیان، گفت: من حرف‌هایم را در مورد کی‌روش زده‌ام. بعد از مصاحبه‌ام با خبرگزاری فارس، نمازی دستیار کی‌روش به من تلفن کرد و گفت چرا از من بد گفتی که به او گفتم اتفاقا من از شما تعریف کردم و گفتم که شما متفکر‌ترین آدم در کادر فنی کی‌روش هستید. اگر می‌گفتم خنگ‌ترین یعنی اینکه از شما بد گفته بودم. در ضمن مگر شما برنامه سازمان لیگ را امضا نکرده بودید؟ گفت نه فقط آن برنامه را تایید کردم که به او گفتم تایید برنامه هم معنایش امضای شفاهی است. به هر حال نمازی قانع شد.

وی افزود: کی‌روش هم باید تکلیفش را بداند اگر تکلیف او همان کاری است که چند روز پیش انجام داد قابل قبول نیست. تاج هم در مصاحبه‌هایش حرف‌هایی زد که برخلاف صحبت‌هایی بود که با من انجام داده بود.

عضو هئیت رئیسه سازمان لیگ در مورد اینکه کی‌روش و تاج بعد از جلسه مشترک تقصیر را به گردن رسانه‌ها انداختند، گفت: با این کار اصلا موافق نیستم. رسانه‌ها یک تکلیف عمومی دارند که آن اطلاع‌رسانی و رعایت اخلاق و فرهنگ عمومی است و باید باور کنیم همگی آنها نیز در چارچوب تعیین شده فعالیت می‌کنند و هیچکس هم نباید از شلاق انتقاد رسانه‌ها بترسد و اگر فردی چنین واهمه‌ای دارد خودش مشکل‌دار است. زیرا اگر رسانه‌ها یک خبری را داغ می‌کنند تا مردم را نسبت به آن حساس کنند وظیفه‌شان را انجام داده‌اند و نباید در حق آنها بی‌انصافی کرد. در چندین و چند سالی که من با رسانه‌ها سرکار داشته‌ام فقط در موارد معدودی اتفاق‌های خارج از انصاف رخ داده که آن موارد هم شخصی بوده است و نباید این معدود موارد را عمومیت بدهیم.

مدیرعامل داماش گیلان در مورد دربی پنج‌شنبه گیلان و فحاشی‌هایی که در دیدارهای گذشته تماشاگران دو تیم انجام دادند، گفت: باید کارهای زیادی انجام شود تا این مشکل به طور کامل برطرف شود. امیدوارم این مسابقه یک بازی زیبا، تماشاگر پسند و جذاب شود و اگر این بازی‌ از کینه‌ها کم نمی‌کند حداقل چیزی به آن اضافه نکند. هرچند گاهی اوقات با چالش‌های عجیب و غریبی روبرو هستیم با این حال در دو دیدار آخر دو تیم وضعیت بسیار مناسب‌تر از گذشته بود و امیدوارم پنج‌شنبه وضع بهتر از قبل هم شود. 

وی در مورد اینکه کدام تیم برنده این دربی خواهد بود،گفت: تصور می‌کند داماش برنده دربی گیلان است و ما شرایط فنی خوبی داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها