کد خبر: ۱۵۳۲۳۸
زمان انتشار: ۰۱:۰۹     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
رییس کلانتری 119 مهر‌آباد جنوبی از دستگیری دو زورگیر خشن در محدوده میدان فتح خبر داد.
سرهنگ ابوالقاسم باقری‌شاد، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر این که مورد ضرب و جرح فردی با چاقو قرار گرفته و گوشی وی به سرقت رفته، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و در همین راستا تیم تجسس کلانتری 119 اقدام به گشت‌زنی نامحسوس در پارک‌توت میدان فتح کردند.

وی افزود: در یکی از همین گشت‌زنی‌های نامحسوس که در ساعت سه بامداد روز دوشنبه انجام شد، ماموران متوجه افرادی شدند که در حال استعمال موادمخدر در پارک بودند.

به گزارش ایسنا، رییس کلانتری 119 مهر‌آباد جنوبی با بیان اینکه متهمان به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند، اظهارکرد: در تعقیب و گریز، سه تن از آنان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با اشاره به شناسایی سارقان از سوی شاکی، اظهارکرد: شاکی در اظهارات خود مدعی شد که دو تن از سارقان که خود را «بهروز» و «منصور» معرفی کرده بودند همان افرادی هستند که در پارک "توت" میدان فتح گوشی تلفن همراهش را سرقت کرده‌اند.

باقری‌شاد با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های دیگر به چند فقره دیگر زورگیری‌ اعتراف کردند، گفت: پس از تشکیل پرونده مقدماتی، این افراد به دادسرا معرفی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها