کد خبر: ۱۵۲۷۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
به گزارش پليس كليولند؛ پس از كشف سه جسد در حومه شهر "كليولند" كه در كيسه‌هاي زباله بسته‌بندي شده بودند، پليس پس از جستجوي خود خبر از دستگيري عاملين اين جنايت داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از نيويورك تايمز، براساس گزارش‌هاي مردمي مبني بر بسته‌بندي سياه‌رنگ بزرگ در كنار جاده در حومه شهر "كليولند" با حضور پليس دو جسد ديگر نيز به فاصله‌هاي 10 مايلي از يكديگر و نزديك به خانه‌هاي متروكه در كنار اين جاده كشف شد.

همچنين پليس توانست فرد مشكوكي را كه پس از حضور پليس اقدام به فرار نمود را نيز دستگير كند.

پس از بررسي سوابق "مايكل مدسيون" 35 ساله كه روز گذشته حين فرار كردن دستگير شد، وي بيش از اين به آزار و اذيت محكوم شده بود و اكنون مظنون‌اصلي اين پرونده به شمار مي‌رود.

پس از بازگشايي بسته‌بندي‌ها هر سه جسد كه از زنان سياه‌پوستي هستند كه غير از جسد كشف شده در كنار جاده دو جسد ديگر ظرف 6 تا 10 روز گذشته كشته شده‌اند.

بر طبق گزارشات‌ اوليه از سوي پليس "كليولند" دو جسدي كه در خانه‌هاي متروكه كنار اين جاده در فاصله 10 مايلي از يكديگر پيدا شدند لباس بر تن داشته‌اند و توسط چاقو سر از بدن جدا شده و اما جسدي كه كنار جاده پيدا شد پس از باز كردن بسته‌بندي لباس بر تن نداشته و آثار شكنجه‌هاي بسياري كه با يك جسم تيز نظير چاقو و يا امثال آن بريدگي‌هاي عميقي وجود داشت.

همچنين پزشکي قانوني شکنجه و تجاوز به اين زنان سياه پوست را تائيد کرد.

"رالف اسپاتس"رئيس پليس "كليولند" به نقل از اين خبرگزاري گفت: اين حادثه يكي از دلخراش‌ترين پرونده‌هايي است كه تاكنون در طول خدمتم با آن مواجه شده‌ام.

تحقيقات پليس براي احراز هويت سر مقتول اين پرونده با انتشار تصاوير آنان در خبرگزاري‌ها ادامه دارد.

پليس از امروز روند بازجويي را از "مديسون" آغاز مي‌كند.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها