کد خبر: ۱۵۲۵۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به دلیل آن چه "رفتارهای غیر معقول" نامید از محسن قهرمانی انتقاد کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، حسین عسگری درباره عملکرد تیم داوری بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، اظهار کرد: تیم داوری اشتباهاتی داشت که البته خوشبختانه در نتیجه‌ بازی تاثیرگذار نبود، اما از داوران با تجربه توقع می‌رود که چنین اشتباه‌هایی را مرتکب نشوند. به هر حال در هفته‌ اول لیگ، بروز چنین مسائلی در روحیه داوران تاثیر منفی می‌گذارد.

وی ادامه داد: مواردی که در این بازی رخ داد، پیش از این به داوران تذکر داده شده و به آنها توصیه شده که بیشتر دقت کنند که این گونه اتفاقات در بازی رخ ندهد. تصمیم درباره مسائلی که در بازی رخ داد، برای یک داور با تجربه نباید سخت باشد.

عسگری در ادامه با اشاره به رفتار محسن قهرمانی در طول بازی که مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت، گفت: در کلاس توجیهی داوران نزدیک به یک ساعت درباره این مسائل حرف زدیم و فیلم نشان دادیم، اما متاسفانه این رفتارها شکل گرفت. نباید این گونه رفتارها بروز کند، چون برای جامعه داوری اصلا خوب نیست.

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال همچنین با انتقاد از محسن قهرمانی، اظهار کرد: در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، اشتباه های داور تاثیری در نتیجه‌ بازی نداشت، اما آنقدر رفتارها و حرکت‌ها غیر معقول بود که هر کسی نادرست بودن آنها را لمس می‌کرد. این کارها جز آن که ایرادی به کار داوران وارد کند و جوابی نداشته باشد، نتیجه‌ دیگری ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا رفتارهای قهرمانی ممکن است به محرومیت او از قضاوت در چند بازی بینجامد، گفت: باید فیلم بازی را کاملا بررسی کنیم تا درباره این مساله تصمیم بگیریم.

عسگری درباره عملکرد داوران در سایر دیدارهای هفته‌ اول فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال هم به ایسنا گفت: در بازی استقلال و گسترش فولاد که خودم آن را دیدم مورد خاصی نبود و زرگر قضاوت خوبی داشت. در سایر دیدارها هم گویا مشکلی نبوده، چون ناظران چیز خاصی نگفته‌اند، هر چند هنوز فیلم بازی‌ها و گزارش ناظران داوری به دست ما نرسیده است. پس از بررسی فیلم‌ها و گزارش‌ها بهتر می‌توانیم درباره عملکرد داوران نظر بدهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها