کد خبر: ۱۵۲۳۵۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
با علي حمودي بازيکن سابق استقلال که در اين فصل به سپاهان پيوسته صحبتي داشتيم و نظرش را در مورد شرايطش در سپاهان جويا شديم
به گزارش 598 به نقل از 90 : با علي حمودي بازيکن سابق استقلال که در اين فصل به سپاهان پيوسته صحبتي داشتيم و نظرش را در مورد شرايطش در سپاهان جويا شديم که در زير مي‌خوانيد.
90: از اينکه به سپاهان رفتيد راضي هستيد؟
من در مورد اين موضوع خيلي خوب فکر کردم و به اين جمع‌بندي رسيدم که به سپاهان بيايم. چون احساس کردم آمدن به سپاهان به نفع من است زيرا در حال حاضر شرايط بسيار خوبي دارد.
90: به خصوص از لحاظ مالي؟!
خيلي از باشگاه‌ها شرايط خوب مالي دارند اما فرق سپاهان با بقيه تيم‌ها در اين است که مديريت بسيار خوبي دارد که کاملا حواسش به تيم است و نظرش اين است که تيم هميشه بايد در کورس قهرماني باشد.
90: با وجود جباري و هادي عقيلي کار شما سخت مي‌شود؟
بله، آقاي جباري بازيکن بزرگ و محبوبي است. به هر حال تيم خوبي بسته شده، بايد همه غرور کاذب خود را کنار بگذارند تا تيم خوبي داشته باشيم و به انسجام برسيم.
90: رابطه شما با جباري چطور است؟
من و آقاي جباري با هم رفيق هستيم و مشکل خاصي با هم نداريم.
90: شرايط جباري در سپاهان چطور است؟
شرايط او در سپاهان خوب است و خيلي آماده است.
90 استرس داريد؟
هر بازيکني در هر شرايطي استرس دارد، مهم اين است که تلاشم را بکنم تا براي سپاهان مفيد باشم چون انتظار هواداران از سپاهان زياد است.
90: هفته دوم شما بايد در مقابل استقلال بازي کنيد؟
من فکرم در حال حاضر متمرکز بازي امشب است. من به هيچ عنوان نمي خواهم در مقابل استقلال چيزي را ثابت کنم يا عرض اندام کنم که بعضيها فکر کنند مي‌خواهم انتقام بگيرم، يا چيز ديگر. من به هواداران استقلال خيلي احترام مي‌گذارم، در طول مدتي که در استقلال بودم به من بسيار محبت داشتند و من از آنها ممنونم.
90: نظرتان راجع به ليگ سيزدهم با توجه به نقل و انتقالات صورت گرفته چيست؟
امسال بالاي 6-8 تيم خوب داريم. تيم‌ها خوب بسته شده‌اند، رقابت‌ زياد است پس مطمئنا ليگ جالب‌تر و جذاب‌تري خواهيم داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها