کد خبر: ۱۵۲۳۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: «جباری مکمل من و حیدری در جناح راست بود. خوشبختانه مقابل فولاد هم مجتبی خیل سرحال بود و به من هم کمک کرد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علی حمودی درباره اولین حضورش در ترکیب سپاهان و رویارویی هفته آینده تیمش با استقلال صحبت های جالبی را مطرح کرده که در ادامه می خوانید.


* بازی مقابل فولاد چطور بود؟
- می دانستیم بازی سختی مقبال فولاد داریم. تیمی که پارسال مدعی قهرمانی بوده و سهمیه آسیایی کسب کرده امسال هم خیلی خوب بسته شد و مشخص بود که بازی سختی داریم. خوشبختانه بازیکنان سپاهان از آن چیزی که همه فکر می کردند هماهنگ تر ظاهر شدند و اولین قدم را محکم برداشتیم.


* اگر پنالتی فولاد گل می شد هم می توانستید بازی را ببرید؟
- فولاد این موقعیت را داشت که بازی را به تساوی بکشاند اما نتوانست از آن استفاده کند. فوتبال همین است و تیمی که بهتر از موقعیت هایش استفاده کند بازی را می برد. هر موقعیتی می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد.


* سپاهان مستحق برد بود؟
- صد در صد استحقاق برد را داشتیم چون موقعیت های زیادی برای گل زدن داشتیم و بهتر از فولاد بازی کردیم. البته فولاد هم تیم خوبی بود و جا برای بهتر شدن دارد.


* اولین بازی ات هم که با گل زدن همراه شد.
- بله خوشبختانه زحمات بقیه بازیکنان را به بار نشاندم و خدا کمک کرد اولین گلم را برای سپاهان بزنم.


* هماهنگی خوبی هم با مجتبی داشتی.
- ما در استقلال هم که بودیم هماهنگی خوبی داشتیم و جباری مکمل من و حیدری در جناح راست بود. خوشبختانه مقابل فولاد هم مجتبی خیل سرحال بود و به من هم کمک کرد.


* چیزی تا بازی با استقلال نمانده. فکر می کنی برخورد هواداران با تو و مجتبی چطور باشد؟
- همه چیز بستگی به هواداران دارد. شاید بعضی ها خیلی ناراحت باشند که این ناراحت هم به خاطر تعصب به استقلال است. من سعی می کنم حواسم را روی بازی متمرکز کنم و به حاشیه ها کاری نداشته باشم.


* سمت نیمکت استقلال می روی؟
- حتما این کار را انجام می دهم. من با کسی در استقلال مشکل ندارم و حتما از قلعه نويی رخصت می گیرم. حتی اگر پول تو جیبی داشته باشم برایش دسته گل هم بخرم!


* فکر می کنی مجتبی هم همراه تو بیاید؟
- چرا که نه؟ مجتبی مشکلی با کادر فنی استقلال نداشت و حتما به سمت قلعه نويی می رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها