کد خبر: ۱۵۲۳۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
هافبك استقلال گفت: «من و حمودی خیلی با هم هماهنگ بودیم و واقعا دوست داشتم که در استقلال بماند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ خسرو حیدری یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان تیم استقلال در بازی با گسترش فولاد تبریز بود. این بازیکن در ارتباط با بازی پنج شنبه شب تیمش گفت: «بازی خوبی انجام دادیم. باید توجه داشت که این اولین بازی ما بود و ما لیگ را با شرایط خاصی آغاز کردیم. ما مجبور بودیم تمریناتمان را کمی دیرتر آغاز کنیم. با این وجود همه دیدند که خیلی زود با شرایط وقف پیدا کردیم. دلیل اینکه کمی سنگین بودیم این بود که بدنسازی ما تازه به اتمام رسیده و خواهید دید که هفته به هفته بهتر خواهیم شد.»


حیدری همچنین در مورد این مساله که بیشتر حملات استقلال روی او متمرکز شده بود اظهار داشت: «من تنها وظیفه‌ام را انجام دادم. خوشحالم از اینکه توانستم درخواست‌ کادر فنی را به اجرا در بیاورم. کادر فنی معتقد بود گسترش فولاد از ناحیه چپ تیمش دچار ضعف است و از من خواسته شد بود از این سمت حملات بیشتری انجام بدهم.»


هافبك ملي پوش استقلال در خصوص نبود حمودی و هماهنگی که این دو در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر داشتند گفت: «من و حمودی خیلی با هم هماهنگ بودیم و واقعا دوست داشتم که در استقلال بماند، اما هر کسی خودش برای آینده‌اش تصمیم می‌گیرد. من سعی می‌کنم همین هماهنگی را با پژمان هم بدست بیاورم و اعلام می‌کنم همچنان سمت راست استقلال کابوس هر تیمی خواهد بود.»


خسرو حیدری در خصوص نداشتن مهاجمان سرزن و اینکه این مسئله باعث هدر رفتن سانترهای او خواهد شد معتقد است: «اینگونه نیست و من سعی می‌کنم هدفمند سانتر کنم. علاوه بر این اعتقاد دارم ما سرزن‌های خوبی مثل قاضی و عمران‌زاده را داریم و از این جهت مشکلی حس نخواهد شد.»


او در پایان در خصوص پیروزی دیگر مدعیان همچون سپاهان و پرسپولیس گفت: «ما کاری به هیچ‌کدام از تیم‌های دیگر نداریم و تنها به خودمان فکر می‌کنیم. اینکه تیم‌های دیگر هم در مسابقات خود پیروز می‌شوند، نشان از لیگ خوب و پویایی است که در پیش داریم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها