کد خبر: ۱۵۲۱۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۴ مرداد ۱۳۹۲
علی فتح الله زاده ضمن تکذیب شایعه دوباره جدایی جواد نکونام از رسول خطیبی بابت حرف هایی که پس از بازی علیه استقلالی ها زده انتقاد می کند...
بازیکنی که سال ها پیش علی فتح الله زاده به استقلال آوردش حالا استقلالی ها را متهم می کند. رسول خطیبی با حرف هایی که پس از بازی با استقلال زده حاشیه ساز شده است. علی فتح الله زاده تازه ترین استقلالی است که نسبت به حرف های خطیبی واکنش نشان می دهد. او می گوید: آقارسول حرفهای خوبی نزد.او بازیکن استقلال بود و استقلالی است.اصلا در زمان حضور خودم،خطیبی به استقلال پیوست و من به خوبی از روحیاتش خبر دارم.نمی دانم چرا چنین موضعی گرفته است.

وی ادامه داد:شاید شرایط بازی به او فشار آورده است که چنین حرفهای را بیان کرد اما حقیقتا از این صحبت ها تعجب کردم و باید بگویم انتظار چنین مسائلی را نداشتم.به خطیبی به عنوان یک برادر توصیه می کنم با توجه به آتیه درخشانی که به لطف خدا در پیش دارد در فوتبال ظرفیتش را بالا ببرد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه مصمم به پیگیری حقوقی اظهارات رسول خطیبی است یا نه گفت:حتما بحث را پیگیری می کنیم.چنین اتهاماتی به شخصیت دانشگاهی مثل میرشاد ماجدی نمی چسبد.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه گفته می شود جواد نکونام در انتظار نقد شدن چک خود هست و در صورت عدم انجام این مهم پیوستنش به استقلال منتفی می شود اظهار داشت:نمی دانم این شایعات از کجا می آیند.اصلا چنین بحثی نیست.نکونام سال گذشته هم خیلی با استقلال مدارا کرد و در این فصل ما حتما به تعهداتمان عمل می کنیم.

فتح الله زاده درباره دیدگاهش درباره مدعیان فصل جدید لیگ برتر گفت:استقلال،سپاهان و پرسپولیس که در هفته نخست به پیروزی رسیدند مدعیان قهرمانی هستند.ضمن اینکه تراکتورسازی و فولاد را هم همچنان جزو مدعیان می دانم و شکست آنها در هفته های نخست چیزی از ارزش هایشان کم نمی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها