کد خبر: ۱۵۱۸۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
یک قاتل آمریکایی پس از گذشت 5 سال از وقوع جرم، امروز اعدام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اندرو لاکی 30 ساله که پیش‌تر در دادگاهی در ایالت آلاباما به دلیل قتل یک پیرمرد 80 ساله در سال 2005 مجرم شناخته شده بود، قرار است در یکی از زندان‌های ایالتی آلاباما به مجازات برسد.

وی که به قصد دزدی به منزل قربانی‌اش رفته بود پس از اینکه پیرمرد از خواب بیدار می‌شود وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد و در نهایت به ضرب گلوله او را از پای در می‌آورد.

وکیل‌مدافع لاکی مدعی شده بود که وی از بیماری روانی رنج می‌برد و نباید اعدام شود؛ اما دادگاه با این ادعا مخالفت کرده و در نهایت وی به مرگ محکوم شد.

او قرار است پس از گذشت دو سال از محکومیتش، پنج‌شنبه مورخ 25 ژوئیه 2013 راس ساعت 6 بعدازظهر به روش تزریق سم اعدام شود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری میامی هرالد، همچنین در یکی دیگر از ایالات آمریکا یک قاتل که 8 تن را کشته است قرار است 5 اوت (ماه آینده) پس از اینکه اعدامش چندین ماه به تاخیر افتاد سرانجام به مجازات برسد.

جان ارول فرگوسن 65 ساله در ژوئیه 1977 در یک حادثه هولناک 6 تن را در جریان یک دزدی به قتل رساند که وحشتناک‌ترین حادثه در تاریخ میامی به‌شمار می‌آید.

وی همچنین یک سال پس از آن دو نوجوان 17 ساله را به قتل رسانده بود که پس از دستگیری به زندان فرستاده شد. اکنون پس از گذشت بیش از 3 دهه از زمان وقوع این حوادث قرار است در زندان ایالت فلوریدا به روش تزریق سم به مجازات خود برسد.

وی ابتدا قرار بود در اکتبر گذشته اعدام شود، اما دقایقی قبل از اجرای مجازاتش توانست حکم خود را به تاخیر بیندازد. یک دادگاه تجدیدنظر فدرال در ماه مه در نهایت اعلام کرد که وی از سلامت روانی برخوردار است و زمان انجام قتل کاملا از عواقب کاری که کرده آگاه بوده است و باید به مجازات برسد.

بر اساس اسناد دادگاه، فرگوسن علاوه بر این به قتل یک زوج جوان متهم شده بود که این اتهام هیچگاه به اثبات نرسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها