کد خبر: ۱۵۱۵۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم سپاهان معتقد است که این تیم نسبت به فصل قبل قوی تر شده و می تواند یک بار دیگر قهرمانی در لیگ را تجربه کند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ یعقوب کریمی ابتدا در مورد بازی با فولاد می گوید: «بازی سختی است چون تیم های فرکی همیشه انگیزه دارند، خصوصا امسال که آسیایی شده اند. البته سپاهان هم تقویت شده و نسبت به فصل قبل قوی تر شده است. 4 بازی ابتدایی لیگ برای ما بسیار مهم است و باید بیشترین امتیاز را بگیریم تا از همین اول خودمان را به عنوان مدعی جدی نشان دهیم.»

 

او در ادامه در خصوص شرایط خودش و همچنین پستی که قرار است امسال در آن بازی کند می گوید: «شرایط بدنی ام چندان خوب نیست و در حال حاضر از لحاظ بدنی نسبت به بازیکنان دیگر عقب تر هستم. امسال قرار است در پست هافبک چپ بازی کنم و حالا باید دید کرانچار چه تصمیمی خواهد گرفت. با این حال امیدوارم خیلی زود به شرایط بازی برسم.»

 

خیلی ها معتقدند نبودن جواهیر سوکای و محمدرضا خلعتبری به سپاهان ضرر خواهد زد. کریمی در خصوص این موضوع می گوید: «آنها بازیکنان خوبی هستند که سال گذشته خیلی خوب بازی کردند و نقش مهمی در سپاهان داشتند. مطمئنا نبود این دو بازیکن تاثیر منفی می گذارد ولی سپاهان مهاجمان خوبی مثل افشین،غلامی و جالوویچ را دارد و امیدوارم آنها جای سوکای و خلعتبری را پر کنند.»

 

کریمی در پاسخ به این سوال که اصلی ترین رقیب سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی چه تیمی است می گوید: «من معتقدم چهار‌،پنج تیم برای قهرمانی تلاش می کنند ولی به نظرم استقلال اصلی ترین رقیب ما برای کسب عنوان قهرمانی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها