کد خبر: ۱۵۱۵۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل استقلال خطاب به سرمربی تیمش گفت: «مهم ترین خرید امسال ما حفظ شما بود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم با حضور مدیرعامل استقلال در کمپ زنده‌یاد حجازی، از ایشان بابت ساختن تیمی با بازیکنان بزرگ تشکر کرد.

 

قلعه‌نویی در بدو ورود مدیرعامل استقلال به کمپ، استقبال گرمی از ایشان داشت. دکتر فتح‌الله‌زاده در بدو ورود به سمت اتاق مربیان رفت و خوش‌وبشی با منصور پورحیدری، دکتر نوروزی، میرشاد ماجدی، علی امیری، سیروس دین‌محمدی، ستار همدانی، شاهرخ بیانی، علیرضا اکبرپور و ایوب اصغرخانی داشت.

 

سرمربی استقلال در ادامه ضمن تشکر از مدیرعامل استقلال برای ساختن تیمی قدرتمند، بابت جذب بازیکنان موردنظر و همینطور تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی، به دکتر فتح‌الله‌زاده خسته نباشید گفت.

 

مدیرعامل استقلال هم در پاسخ سرمربی استقلال این چنین گفت: «مهم ترین خرید امسال ما، حفظ شما در استقلال بود. امیدوارم همراه شما و بازیکنان خوب‌مان با کسب نتایج مهم، بتوانیم قهرمان آسیا شویم و این مهم را به هواداران تقدیم کنیم.»

 

فتح‌الله‌زاده همچنین در جمع بازیکنان خطاب به آنها گفت: «تنها شش بازی تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است و تمام تلاش خود را انجام دهیم.»

 

وی ادامه داد: «امسال برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگید و می‌دانم که با همت شما و درایت قلعه‌نویی می‌توانید به این موفقیت دست یابید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها