کد خبر: ۱۵۱۲۶۴
زمان انتشار: ۲۱:۵۶     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: «نقش فدراسیون ممانعت از حضور بازیکنان ایرانی در امارات بود.»
علی کفاشیان درباره نقش فدراسیون فوتبال در عدم انتقال نکونام به امارات اظهار داشت: «امروز در رسانه ها عنوان شده بود که فدراسیون فوتبال پول نکونام را داده تا وی به امارات نرود. این موضوع اصلا صحت ندارد. نقش فدراسیون این بود که مانع از حضور بازیکنان ایرانی در امارات شود. ما شرایط را برررسی کردیم و پس از آنکه متوجه شدیم امارات قصد دارد تا نام جعلی "خلیج ع ر ب ی"را روی لیگش بگذارد، فدراسیون تصمیم گرفت تلاش کند تا بازیکنان به امارات نروند.»

 

وی افزود: «این موضوع از دو جهت برایمان مهم بود. یکی اینکه باشگاه های اماراتی ملی پوشان ایران را می خواستند و ما هم می‌خواستیم قبل از جام جهانی بازیکنان در تیم های ایرانی بازی کنند و تا جایی که امکان دارد، حتی اگر ضرر مالی کردند به خاطر منافع ملی در ایران بمانند. دوم اینکه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در جمع 8 تیم قرار دارد و به نوعی برای ما نماینده ایران محسوب می شود. حضور نکونام به این باشگاه کمک می کند تا در لیگ قهرمانان موفق باشد. فدراسیون عقیده دارد قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به اندازه رفتن تیم ملی به جام جهانی ارزشمند است. در نهایت با توجه به اینکه نکونام با باشگاه استقلال مشکلات مالی داشت اما بنده به عنوان رئیس فدراسیون و حکم برای حل اختلافات وارد شدم و خوشبختانه توانستیم اختلاف را رفع کنیم تا نکونام در استقلال بماند.»

 

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «نامه ای به وزیر ورزش نوشته‌ایم تا درباره ماجرای خلعتبری و باشگاه عجمان هم مساعدتی بشود و پس از بررسی شرایط قرار داد وی با این باشگاه اماراتی در صورتی که غرامتی متوجه خلعتبری شود، برای جلوگیری از حضور این بازیکن در امارات اقدامات لازم صورت گیرد.»

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها