کد خبر: ۱۵۱۰۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم گسترش فولاد گفت:مطمئنم که مقابل استقلال هشتاد هزار نفر در ورزشگاه از ما حمایت خواهند کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، رسول خطیبی درباره وضعیت گسترش فولاد در آستانه بازی مقابل استقلال عنوان کرد: طی روزهای گذشته تمریناتمان را به صورت منظم انجام می‌دهیم و بازیکنان نیز سرحال و باروحیه تمرین می‌کنند و هیچ مشکلی نداریم.فکر می کنم حداقل به مرز آمادگی 80‌درصد رسیده‌ایم و آن 20‌درصد نیز، مربوط به مسائل روحی و روانی می‌شود.

وی ادامه داد:در فهرست ما سه  تا چهار نفر  تجربه بازی در لیگ برتر را دارند و اکثر بازیکنان اولین حضور خود را در این بازی ها را تجربه خواهند کرد. به همین دلیل، مسائل روحی و روانی، از ارزش بالایی در تیم ما برخوردار است.

سرمربی گسترش فولاد افزود:قبول دارم قرعه سختی در هفته های آغازین لیگ برتر به ما خورده است اما گسترش‌فولاد به عنوان نماینده آذربایجان با تمام توان به میدان می رود و امیدوارم اولین بازی تاریخ باشگاه گسترش‌فولاد در لیگ برتر، با برد همراه شود. قطعا ما برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

خطیبی درباره حمایت هواداران گسترش از این تیم برای بازی پنجشنبه شب مقابل استقلال گفت:حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام، باعث دلگرمی بازیکنان می شود.می‌دانم که مردم آذربایجان توجهی به رنگ‌ها ندارند و مطمئنم که هشتاد هزار نفر در ورزشگاه  از ما حمایت خواهند کرد.پیش بینی من این است هوادارانی که برای بازی پرسپولیس به تهران می روند به صورت مستقیم از پایتخت به ورزشگاه یادگار می آیند و گسترش را حمایت می کنند.

وی تاکید کرد:امیدوارم تراکتورسازی چهارشنبه شب در تهران،پرسپولیس را شکست بدهد و پنجشنبه ورزشگاه یادگار مملو از طرفداران فوتبال آذربایجان باشد تا جشن هر دو پیروزی را بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها