کد خبر: ۱۵۰۸۴۹
زمان انتشار: ۲۲:۳۰     ۳۱ تير ۱۳۹۲
سرمربی استقلال می‌گوید گسترش فولاد تیم جوانی است و بازی برابر آنها آسان نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی پیش از شروع تمرین استقلال درباره دیدار این تیم برابر گسترش فولاد گفت: بازی سختی را پیش‌رو داریم. گسترش فولاد از مربی خوب و بازیکنان جوانی برخوردار است. قطعا بازی برابر آنها برای ما آسان نیست. نباید آنها را ضعیف بدانیم و دست کم بگیریم. آنها تیم خوبی هستند. ما هم تلاش‌مان را باید در آن دیدار بکنیم.

او درباره ترکیب تیمش و غایبان احتمالی استقلال برابر گسترش فولاد هم صحبت کرد و افزود: امروز نمی‌توانم به شما این مسئله را بگویم چرا که مشخص نیست. سه‌شنبه ترکیب‌مان تقریبا معلوم می‌شود و اگر غایبی هم داشته باشیم، سه‌شنبه مشخص می‌شود. هنوز به جمع‌بندی کامل نرسیده‌ایم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره نکونام اظهار کرد: او امروز با استقلال قرارداد بست و به جمع ما اضافه شده است.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش درباره گران شدن بلیت استادیوم چیست، گفت: باید شرایط بهتری را فراهم کنیم تا مردم به استادیوم بیایند نه اینکه آنها را از استادیوم فراری دهیم. زمانی که در آلمان بودم، دیدم آنها برنامه‌هایی می‌چینند تا تماشاگران را جذب کنند. خودتان هم می‌دانید در برخی کشورها جایزه می‌گذارند تا مردم به استادیوم بیایند. از قیمت بلیت خبر ندارم ولی شنیده‌ام گران شده و این خوب نیست. فوتبال و لیگ نباید کم‌تماشاچی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها