کد خبر: ۱۵۰۷۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۳۱ تير ۱۳۹۲
قلعه‌نوعي‌ مي‌گويد برسان، نوروزي مي‌گويد ريسک است!
به گزارش 598 به نقل از 90،تکليف آندرانيک تيموريان با استقلال تا دو هفته ديگر مشخص خواهد شد. علي رغم اينکه آندو استقلالي شدنش را قطعي مي‌داند اما همچنان منتظر پيشنهاد قطري‌ها است تا در صورت توافق لژيونر شود. تيموريان چند وقتي است از ناحيه دست دچار مصدوميت شده به همين علت پزشک استقلال 10 روز فيزيوتراپي براي اين بازيکن تجويز کرده است و او هنوز به استقلال نيامده مشتري کلينيک باشگاه شده است.
آندو نزديک به دو ماه است که به خاطر اين مصدوميت تمرين مداوم نداشته و طبق گفته دکتر نوروزي توان بدني اين بازيکن به شدت تحليل رفته است. دکتر نوروزي مي‌گويد به علت حضور مجتبي جباري در سپاهان و تقابل با آبي‌پوشان بازي دادن به تيموريان ريسک است زيرا ممکن است آندو با اين توان بدني از پس مهار او برنيايد.
اما نگراني‌هاي قلعه‌نوعي‌ بيشتر به خاطر حضور مجتبي جباري در سپاهان است. امير مي‌داند که بايد مقابل اين بازيکن تکنيکي يک بازيکن قدرتي را به ميدان بفرستد به همين دليل به شدت کمبود يک مهره فيزيکي در کمربند استقلال احساس مي‌شود. با توجه به جدايي احتمالي نکونام از اين تيم و مصدوميت آندرانيک تيموريان، قلعه‌نوعي‌ دچار استرس‌هاي فراواني شده؛ چرا که او مي‌داند نمي‌تواند تنها به ساموئل اعتماد کند. صبح ديروز امير قلعه‌نوعي از دکتر نوروزي خواست هر طور شده آندرانيک تيموريان را به بازي هفته دوم مقابل سپاهان برساند.
وي خطاب به پزشک تيم گفت: «حتي اگر شده به زور آمپول و مسکن آندو را آماده حضور در ميدان کنيد زيرا با کمبود هافبک دفاعي مواجه شدم و بايد تيموريان به بازي مقابل سپاهان برسد. با اين حال دکتر نوروزي مي‌گويد نبايد در خصوص آندو ريسک کرد چرا که کوچکترين ضربه به دست اين بازيکن تمام زحمات پزشکان را هدر خواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها