کد خبر: ۱۵۰۷۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۳۱ تير ۱۳۹۲
رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ شيوه محروميت بازيکنان در هفته اول ليگ برتر را اعلام کرد.

غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات با ارسال نامه‌اي به مديران عامل باشگاه‌هاي ليگ برتر شرايط محروميت بازيکنان را در ابتداي فصل تشريح کرد:‌ در نامه بهروان آمده است، با توجه به در پيش بودن آغاز سيزدهمين دوره ليگ برتر که از تاريخ 2 مرداد شروع مي‌شود سؤالات متعدد از سوي رسانه‌ها و مسئولان باشگاه‌هاي ذيربط در خصوص وضعيت حضور بازيکنان محروم و سه اخطاره فصل قبل در فصل جديد مراتب ذيل جهت استحضار و بهره‌برداري اعلام مي‌گردد:

1- چنانکه بازيکن يا بازيکناني در طول يک فصل مسابقات (ليگ برتر، دسته اول و دسته دوم) در آخرين بازي باشگاه مربوطه بر اساس دريافت اخطار سه کارته شده باشند محروميت اين دسته از بازيکنان به فصل بعد منتقل نمي‌شود.

2- چنانچه بازيکن و يا بازيکناني در يک يا چند مسابقه يک اخطار و يا دو اخطار باقيمانده مسابقات فصل قبل داشته باشند، اين اخطارها از يک فصل به فصل بعدي منتقل نمي‌شود.

3- چنانچه بازيکن و يا بازيکناني به دليل مسائل مختلف از سوي کميته انضباطي در يک فصل مسابقاتي با محروميت‌هاي انضباطي مواجه شده باشند و يا در مسابقات کارت قرمز مستقيم بگيرند و يا در آخرين مسابقه مربوطه در آن فصل دو کارت زرد بگيرند و از مسابقه اخراج شوند، محروميت اين دسته از بازيکنان به اولين مسابقه يا مسابقات فصل بعد منتقل شده و بايد محروميت خود را سپري بکنند.

4- اخطار، اخراج و يا محروميت‌هاي اعلام شده از سوي کميته انضباطي و ... حاصل از مسابقات ليگ برتر و ليگ حذفي و يا برعکس منتقل نمي‌شود (به استثناء محروميت‌هاي انضباطي).

5- چنانچه بازيکن و بازيکنان باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا در يکي از مراحل مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در يک بازي کارت قرمز دريافت کنند، (چه بر اثر کارت قرمز مستقيم و يا دو کارت زرد در يک بازي) آن تيم از مسابقات حذف گردد و يا مسابقات آن تيم تمام شده باشد اين بازيکن در اولين مسابقه رسمي باشگاه‌هاي خود کشور (چه در جام حذفي و چه در ليگ برتر) و يا در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا بايد محروميت خود را سپري کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها