کد خبر: ۱۵۰۵۱۸
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۳۰ تير ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال در حالي برگزار شد که سرمربي اين تيم اجازه تمرين دروازه‌بان جوان اين تيم را نداد.
تيم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازي خود از ساعت 19 امروز تمرينات خود را در کمپ زنده ياد حجازي پيگيري کرد.

در تمرين امروز آبي‌پوشان تمامي بازيکنان حضور داشتند و هيچ بازيکني غايب نبود.

*آندرانيک تيموريان که به تازگي به استقلال پيوسته در تمرين امروز آبي‌پوشان حاضر شد و زير نظر دکتر حاج‌قاسم تمرينات اختصاصي را انجام داد. وي قبل از شروع تمرين در رختکن تيم استقلال با قلعه‌نويي به صحبت پرداخت.

*تماشاگران تيم استقلال قبل از شروع تمرين در خصوص آخرين وضعيت جواد نکونام از قلعه‌نويي سوال مي‌پرسيدند که سرمربي استقلال با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

*هواداران استقلال با آوردن يک بنر از سرمربي اين تيم حمايت کردند. روي اين بنر نوشته شده بود (هرچي اميرخان بگه، هرچي اميرخان بخواد)

*در ابتداي تمرين امروز قلعه‌نويي بازيکنان را دور هم جمع کرد و ضمن خوشامد به تيموريان از آنها خواست تا کارهاي تاکتيکي را زير نظر مجيد صالح پشت سر بگذارند. نکته جالب توجه اينجا بود که سرمربي استقلال اجازه تمرين به هادي ريش‌اصفهاني دروازه‌بان سوم فصل گذشته تيمش را نداد و از او خواست تا محل تمرين را ترک کند.

*يکي از انجمن‌هاي ام‌اس با ارسال دعوتنامه به کمپ باشگاه استقلال بازيکنان اين تيم را به ضيافت افطاري دعوت کرد.

*در حالي که گفته مي‌شد قرار است امروز نکونام در تمرين آبي‌پوشان شرکت کند، اما باز هم اين اتفاق نيفتاد و کاپيتان تيم ملي با آبي‌‌پوشان تمرين نکرد.

*مرحله اول تمرين امروز کار با توپ و انجام حرکات ترکيبي زير نظر مجيد صالح بود. سپس بازيکنان در قالب دو گروه و در نيمي از زمين فوتبال درون تيمي را انجام دادند که درخشش احمد جمشيديان و فرهاد مجيدي در اين بازي قابل توجه بود. هنگامي که مهاجمان به خصوص فرهاد مجيدي در زمين اصلي مشغول حمله به دروازه‌ها بودند بازيکني مثل قاضي جنبه يک بازيکن ذخيره را داشت و از کنار دروازه مشغول پاس دادن به ديگر بازيکنان بود. قاضي در ادامه در فوتبال درون تيمي حاضر شد ولي در يکي دو صحنه نيز توپ را به بيرون زد و در يک موقعيت تک به تک نيز رحمتي ضربه خوب اين بازيکن را مهار کرد. 

*در اواسط اين فوتبال درون تيمي سرمربي تيم استقلال از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد و به آنها گفت اين فوتبال به درد نمي‌خورد اگر خسته هستيد بازي را تعطيل کنم. قلعه‌نويي با اين شيوه به نوعي نسبت به عملکرد بازيکنان استقلال انتقاد کرد.

*مهدي فنوني‌زاده، شاهرخ بياني و دين‌محمدي امروز از نزديک تمرين آبي‌پوشان را نظاره کردند. جالب اينجاست که بازيکنان و کادر فني با دين محمدي در خصوص مسابقه نمادين ديشب صحبت مي‌کردند.

بازيکنان تيم استقلال قرار است بعد از پايان تمرين راهي ضيافت افطار معاون اين باشگاه (امير عرب) شوند. همچنين تعدادي از ليدرهاي اين باشگاه فردا براي عيادت از غلامحسين مظلومي به منزل وي خواهند رفت.

تيم فوتبال استقلال ساعت 17:30 روز چهارشنبه به شهر تبريز خواهد رفت و اين تيم پنج‌شنبه ساعت 12:40 شب به تهران بازخواهد گشت.

ديدار دو تيم استقلال و گسترش فولاد روز پنج‌شنبه در ورزشگاه يادگار امام تبريز برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها