کد خبر: ۱۵۰۴۹۸
زمان انتشار: ۲۲:۴۱     ۳۰ تير ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: جو پرسپوليس صميمانه است.
پيام صادقيان درباره شرايط پرسپوليس اظهارداشت: وضعيت تيم ما خوب است. بازيهاي دوستانه خوبي برگزار کرده ايم و فشار تمرينات هم کم شده تا براي شروع ليگ آماده شويم.

به گزارش اوج ، وي درباره ديدار پرسپوليس و تراکتور ادامه داد: بازي سختي است. ديدارهاي پرسپوليس و تراکتور هميشه حساس و جالب بوده و قطعا اين بازي هم ديدني از آب در مي آيد. اميدوارم هر دو تيم خوب بازي کنند و تماشاگراني که براي تماشاي اين بازي به استاديوم مي آيند راضي برگردند.

صادقيان درخصوص تقابل با همشهريانش گفت: 3 سال است که مقابل همشهريانم بازي مي کنم. تراکتور تيم خوبي است و من هم همشهريانم را دوست دارم اما الان به پرسپوليس متعهدم و بايد بهترين بازيهايم را براي اين تيم به نمايش بگذارم.

وي افزود: خوشبختانه جو پرسپوليس خيلي صميمانه است. من از حضور در اين تيم راضي هستم و الان هم شرايط خوبي دارم. کاملا آماده هستم و به خوبي در پرسپوليس جا افتاده ام.

صادقيان درباره اينکه آيا براي بازي مقابل 100 هزار تماشاگر استرس دارد؟ گفت: اصلا استرس ندارم. از نظر روحي و رواني کاملا آماده بازي با تراکتور هستم.

مهاجم پرسپوليس درخصوص اينکه باشگاه ذوب آهن از پرسپوليس حق رشد خواسته، خاطرنشان کرد: اصلا در جريان اين موضوع نيستم. نمي دانم منظور مسئولان ذوب آهن از حق رشد چيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها