کد خبر: ۱۵۰۴۷۴
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۳۰ تير ۱۳۹۲
کاپیتان پیشین استقلال گفت: «مشکل نکونام با استقلال قابل حل است.»
جواد زرینچه درباره بازی دیشب منتخب 98 با تیم فعلی گفت: «به نظرم بازی خوبی بود. بعد از سال ها چنین اتفاقی افتاد و باید آن را به فال نیک گرفت. ما به خاطر مردم به استادیوم آمدیم تا یاد و خاطره گذشته را زنده کنیم.»

 

زرینچه درباره اینکه گفته می شود بازیکنان 98 هنگام مراسم تقدیر اشک شوق ریخته اند، عنوان کرد: «فکر می کنم بازیکنان عرق کرده بودند و خبری از اشک نبود.»

 

کاپیتان سابق استقلال درباره صحبت های طولانی اش با جواد نکونام در حاشیه بازی گفت: «استقلال مجتبی جباری را خیلی راحت از دست داد و نباید بگذاریم که ماجرای او برای جواد هم تکرار شود. دیشب بهترین فرصت بود که نکونام را برای ماندن در استقلال متقاعد کنم. او پارسال خیلی اذیت شده و گلایه هایی دارد اما به نظرم مشکل او با استقلال قابل حل است.»

 

زرینچه در پاسخ به این سئوال که گویا نکونام به خاطر حرف های جدید امیر قلعه نویی، تمایلی به ماندن در استقلال ندارد، تصریح کرد: «جواد ناراحتی هایی دارد. او می خواست دیشب بعد از بازی به دیدن نماینده یک باشگاه دیگر برود و کارش با آن تیم را تمام کند اما من از او خواستم که یکروز دیگر هم به استقلال مهلت بدهد. اگر بتوانم امروز به تمرین استقلال می روم تا با قلعه نویی صحبت کنم. باید دید چه اتفاقاتی افتاده که امیر آن حرفها را درباره نکونام زده است.»

 

زرینچه درباره اینکه به نظر می رسید ستار همدانی از طرف قلعه نویی مامور شده تا نکونام را برای ماندن در استقلال متقاعد کند، عنوان کرد: «چنین چیزی نبود. ستار و جواد زمانی همبازی یکدیگر بوده اند و رابطه خوبی با هم دارند. ستار به عنوان مربی استقلال دوست دارد تمام بازیکنانش را در تیم نگه دارد.»

 

زرینچه در پایان گفت: «چیزی که من می توانم بگویم این است که نکونام استقلال را خیلی دوست دارد و بین او و قلعه نویی مشکلی نیست. باید یکسری سو تفاهم ها حل شود تا شرایط ماندن نکونام در استقلال مهیا شود.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها