کد خبر: ۱۵۰۴۶۸
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۳۱ تير ۱۳۹۲
هافبک سپاهان گفت: «در اینجا باز هم به هواداران استقلال می‌گویم که باشگاه من را نخواست و من هم رفتم تیمم را انتخاب کردم و این طوری نبود که من دلم بخواهد از باشگاه استقلال بروم.»
مجتبی جباری که به تازگی از استقلال به سپاهان رفته و قرار است در فولادشهر به فوتبالش ادامه دهد، هنوز لیگ شروع نشده به ورزشگاه آزادی بازگشت و به شدت با واکنش منفی هواداران استقلال رو به رو شد.

 

جباری در جریان بازی تیم ملی با منتخب 98، هر زمان توپ را در اختیار گرفت، هو شد تا مشخص شود برای بازی هفته دوم مقابل استقلال روز سختی را در انتظار دارد. جباری به رفتار تماشاگران استقلالی این چنین واکنش نشان داد: «به هر حال باشگاه استقلال من را نخواست. وقتی یک باشگاهی بازیکنی را نمی‌خواهد، آن بازیکن می‌تواند به هر باشگاهی که دلش خواست برود و در آنجا به فوتبالش ادامه دهد. این‌طور نبوده که مجتبی جباری بگوید نمی‌خواهم در استقلال بمانم بلکه مسئولان باشگاه گفتند جباری را نمی‌خواهیم.»

 

شماره هشت سابق آبی‌ها در ادامه افزود: «در چنین شرایطی من نمی‌دانم بعضی‌ها چه فکری پیش خودشان می‌کنند. بالاخره یک عده افرادی که به استادیوم می‌آیند همیشه از طرف باشگاه مورد حمایت هستند و باشگاه هر چه بگوید آنها انجام می‌دهند. در اینجا باز هم به هواداران استقلال می‌گویم که باشگاه من را نخواست و من هم رفتم تیمم را انتخاب کردم و این طوری نبود که من دلم بخواهد از باشگاه استقلال بروم.»

قانون

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها