کد خبر: ۱۵۰۲۱۹
زمان انتشار: ۰۲:۳۰     ۳۰ تير ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: قيمت بازيکنان نجومي است و با اين روند در دو سه سال آينده خيلي تيم‌ها مجبور مي‌شوند کنار بکشند و يا بدهي‌شان بيشتر مي‌شود.
خسرو ابراهيمي پس از جلسه باشگاه‌هاي بدهکار با رؤساي فدراسيون عنوان کرد: جلسه خوبي بود، باشگاه ذوب‌آهن نسبت به برخي آرا معترض بود و اين موضوع را هم با حسن‌زاده در ميان گذاشتيم و قرار شد نماينده حقوقي‌مان در جلسه آينده با رئيس کميته انضباطي حاضر شود و در خصوص تک تک افراد بدهکار بررسي‌هاي لازم صورت گيرد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در مجموع نشست خوبي بود. باشگاه‌ها هزينه‌هاي سنگيني متحمل مي‌شوند و بايد فرد طلبکار نيز به اين مسائل توجه کند، ممکن است افرادي طلبکار باشند اما دليل نمي‌شود که باشگاه نمي‌خواهد بدهي‌ها را پرداخت کند. طلبکاران هم بايد فرصت دهند.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به انتقادش نسبت به افزايش قيمت بازيکنان تصريح کرد: اميدوارم فکر اساسي در اين مورد صورت بگيرد. قراردادها واقعا سنگين شده است و باشگاه‌ها هم مجبورند چنين اوضاعي را تحمل کنند. هم‌اکنون روند مناسبي نيست و اگر همين روند ادامه داشته باشد در دو سه سال آينده خيلي از تيم‌ها بايد از مسابقات کنار بکشند و يا بدهي‌شان بيشتر شود. اي کاش راهکار اساسي براي اين موضوع در نظر گرفته شود.

ابراهيمي افزود: اي کاش دوباره سقف قرارداد بازيکنان را قرار دهند تا قراردادها اينگونه نجومي نشود، حداقل زماني که سقف قرارداد وجود داشته باشد برخي نمي‌توانند به مراجع قانوني رجوع کنند و طلب خود را بخواهند. قيمت‌ها بسيار بالا رفته و برخي باشگاه‌ها توان پرداخت چنين مبالغي را ندارند.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به اينکه اين تيم از بخش دولتي خارج شده، يادآور شد: بودجه ما محدود بود و نمي‌توانستيم بازيکن ميلياردي بگيريم اما با همين بودجه هم تيم خوبي بستيم. اين تعداد باشگاه‌ها ارکان ليگ هستند و نمي‌توان با حذف مثلا 10 باشگاه ليگ را برگزار کرد.

ابراهيمي عنوان کرد: بدهي در مجموع نبايد ايجاد شود، بايد اين زمينه را از بين ببريم. هم‌اکنون يک بازيکن ملي‌پوش و حرفه‌اي نزديک 2 ميليارد مي‌خواهد و اين منطقي نيست. ما که اين بازيکنان را نگرفته‌ايم اما شنيده‌ايم که چنين مبالغي را مي‌خواهند. اين مبالغ مناسب ورزش ما نيست و هنوز ورزش ما به آن حد نرسيده است که بخواهيم چنين پول‌هايي را هزينه کنيم. بايد نشستي بين مسئولان فدراسيون و باشگاه‌ها برگزار شود و در اين زمينه تصميم‌گيري صورت گيرد.

وي در مورد اينکه بدهي باشگاه ذوب‌آهن چقدر است، گفت: آنچه فدراسيون اعلام کرده 990 ميليون تومان است اما ما معتقديم نزديک 300 ميليون بدهکاريم و فکر مي‌کنم اين رقم صحيح‌تر است. ما منکر بدهي نيستيم اما معتقديم در برخي جاها مثلا بازيکن به علت کم‌کاري و يا اعتصاب جريمه شده و او اين موضوع را در نظر نگرفته است.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: شرايط موجود را همه بايد درک کنند، در مواقع بحران به همه فشار مي‌آيد بايد کمي تحمل خود را بيشتر کنيم. بازيکن نبايد شکايت کند و باشگاه هم نبايد قرارداد بازيکن را پشت گوش بياندازد.

ابراهيمي در مورد اينکه چرا بين مبلغ باشگاه ذوب‌آهن و فدراسيون اختلاف 600 ميليوني وجود دارد، گفت: به هر حال در اين بين مواردي بوده که افراد طلبکار در نظر نگرفته‌اند مثلا بازيکني شکايت کرده و اعلام کرده که 300 ميليون طلبکار است در حالي که 100 ميليون طلب دارد اين اختلاف به اين دليل است که جرائم را در نظر نگرفته‌اند. برخي پرونده‌هاي ما هنوز در کميته استيناف باز است و قرار است مجددا اين مسائل بررسي شود و راي عادلانه صادر شود.

وي در مورد مشکل ميلاد زنيدپور عنوان کرد: مشکلي با مدير برنامه‌هاي او وجود داشت که اين مسئله برطرف شد.

وي در مورد اينکه منتقمي قائم مقام پرسپوليس اعلام کرده قرار است در خصوص وضعيت قاسم حدادي‌فر و پيام صادقيان بين دو باشگاه ذوب‌آهن و پرسپوليس توافق صورت گيرد، گفت: ما در خصوص حدادي‌فر به تفاهم رسيده‌ايم اما درباره صادقيان بايد با رويانيان جلسه برگزار کنيم و حق و حقوق باشگاه ذوب‌آهن پرداخت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها