کد خبر: ۱۵۰۲۱۸
زمان انتشار: ۰۲:۳۰     ۳۰ تير ۱۳۹۲
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: امروز جلسه‌اي داشتيم و بايد مشکل نکونام را حل کنيم، او به امارات نرفت و بايد به تعهدمان عمل کنيم.
علي کفاشيان در مورد جلسه امروز رسيدگي به وضعيت باشگاه‌هاي بدهکار گفت: اين جلسه مربوط به کميته انضباطي و مباحث آن بود تا جلوي فعاليت باشگاه‌هاي بدهکار گرفته شود اين بدهي‌ها به دو بخش تقسيم مي‌شود. يک بخش آن بدهي‌ها که طلبکاران شکايت کردند و بخش ديگر بدهکاري‌هايي که شکايت نشده است. اين بدهي‌ها اولويت‌بندي مي‌شود و از 30 درصد از درآمد باشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.

به گزارش فارس، وي افزود: اين اتفاق اميدي براي طلبکاران است و بر اساس قسط بندي که انجام مي‌شود پول‌ها کم کم پرداخت مي‌شود تا طلب صفر شود. طلبکاران چندين سال است که پول خود را نگرفته‌اند و اينکه اين پول کم کم به آنها پرداخت شود بهتر است تا اينکه چيزي دست آنها را نگيرد.

کفاشيان در مورد طلب باشگاه‌ها به سازمان ليگ عنوان کرد: به هر حال اين پول بايد از بدهکاران سازمان ليگ گرفته شود و به باشگاه‌ها بدهند هر وقت آنها اين پول را پرداخت کنند اين مبلغ به دست باشگاه‌ها مي‌رسد. هيئت رئيسه مي‌تواند از بدهکاران شکايت کند سازمان ليگ منتخب باشگاه‌هاست و به عنوان نماينده آنها اين اقدام را انجام مي‌دهد.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد وضعيت تيم ملي اظهار داشت: منتظريم کارلوس کي‌روش به ايران برگردد همه بايد دست به دست هم بدهيم تا تيم ملي به موفقيت برسد.

کفاشيان در مورد جلسه امروز با جواد نکونام گفت: نکونام مشکلي دارد و بايد جلوي حضور او در ليگ امارات را مي‌گرفتيم. نکونام و 8-9 بازيکن ديگر شرايط مشابه داشتند و بايد حقوق آنها رعايت شود. قرار است پولي مشخص شود تا مابه‌التفاوت آن را به بازيکنان پرداخت کنيم.

وي در مورد وضعيت خلعتبري تاکيد کرد: محمدرضا خلعتبري قبل از تغيير نام ليگ امارات قرارداد خود را امضا کرد. به هر حال بايد مسائل حقوقي اين موضوع را بررسي کنيم تا اقدام مناسبي انجام شود که متضرر نشويم.

کفاشيان در مورد نامه‌اي که قرار است به رئيس‌جمهور بدهند، اظهار داشت:اين نامه براي اين است که درخواست کنيم پولي در اختيار ما قرار داده شود که به بازيکناني دهيم که به ليگ امارات نمي‌روند وقتي به اين بازيکنان مي‌گوييم به امارات نروند بايد راهکاري مقابل آنها بگذاريم و مابه‌التفاوت پول پرداخت شود. نمي‌توان بدون در نظر گفتن راهکار تصميمي گرفت.

وي در مورد ديدار دوستانه با گابون خاطرنشان کرد: بايد منتظر بازگشت کي‌روش بمانيم تقاضاهاي ديگري از برخي کشورهاي ديگر انجام شده و بايد سرمربي تيم نظر خود را اعلام کند فعلا به کي‌روش خوش مي‌گذرد و هنوز به ايران نيامده است.

کفاشيان در پاسخ به اين سؤال که کي‌روش اعلام کرده اگر برنامه‌ها درست نشود هدايت تيم ملي راقبول نمي‌کنم، گفت: تلاش مي‌کنيم خواسته‌هاي سرمربي تيم را فراهم کنيم برنامه‌هاي زيادي داريم و اين مسئله نياز به هماهنگي دارد.

در جريان اين گفت‌وگو برخي از همسايه‌هاي فدراسيون فوتبال نسبت به قرار گرفتن ماشين‌هايي که با فدراسيون کار دارند و مقابل منزل آنها قرار مي‌گيرد اعتراض کردند که رئيس‌فدراسيون قول داد اين موضوع را بررسي کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها