کد خبر: ۱۵۰۱۵۶
زمان انتشار: ۰۰:۳۰     ۳۰ تير ۱۳۹۲
دروازه بان تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: «نبرد آبی های تبریز و تهران را آبی های تبریز می برند چون تبریزی ها همیشه برنده اند.»

جام ورزشي؛ محسن فروزان درباره شرایط تیمش اظهار داشت: «شرایط بسیار خوبی داریم. امسال بازیکنان جوانی در تیم ما حضور دارند و رسول خطیبی هم به بازیکنان فصل قبل اعتقاد شدید دارد. در تیم ما جوانان بومی زیادی حضور دارند و خطیبی هم در اولین تجربه لیگ برتری اش اعتبار خود را پای این جوانان گذاشته است.شرایط خوبی داریم و صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم و امیدواریم استارت لیگ را محکم بزنیم.»


وی درباره دیدار با استقلال در هفته نخست عنوان کرد: «استقلال تیم بزرگ و پرستاره ای است. بازی بسیار سختی داریم چون استقلال تحت هر شرایطی استقلال است اما ما هم انگیزه بسیار بالایی داریم تا بتوانیم یک پیروزی خوب بدست آوریم. می خواهیم اولین بردمان را مقابل استقلال رقم بزنیم. نبرد آبی های تبریز و تهران را آبی های تبریز می برند چون تبریزی ها همیشه برنده اند.»


دروازه بان گسترش فولاد همچنین گفت: «من سال چهارمی است که در تبریز حضور دارم. در این شهر به قدری محبت و مهر مردم را دیدم که روحیه ام بسیار بالا است. شرایط خیلی خوبی دارم و می خواهم در فصل جدید بهترین عملکرد را داشته باشم.»


او درباره اینکه از بازی کردن مقابل استقلال و امیر قلعه نويی چه احساسی دارد، عنوان کرد: «امیر قلعه نويی مربی بزرگی است و او مرا به فوتبال ایران معرفی کرد اما من در حال حاضر بازیکن گسترش فولاد هستم و تمام تمرکزم روی گسترش فولاد و تیم خودم است. تا آخرین نفس هایم برای موفقیت گسترش فولاد تلاش می کنم و هواداران مطمئن باشند بهترین بازی هایم را انجام خواهم داد.»


فروزان در ادامه صحبت هایش تاکید کرد: «در این بازی دوئل من و رحمتی بسیار زیبا خواهد بود. ما در تیم ملی با هم رقیب بودیم و حالا در اولین مسابقه از لیگ هم باید رودرروی هم قرار بگیریم. مطمئن باشید برنده این دوئل من هستم. صحنه های قشنگی را مقابل استقلال خلق می کنم.»


وی در پایان درباره اینکه برای دعوت به تیم ملی امیدوار است، افزود: «من امسال نهایت تلاشم را می کنم تا جزو بهترین دروازه بانان باشم اما همه چیز دست کی روش و مربیان تیم ملی است. اگر آنها صلاح بدانند با تیم ملی به جام جهانی می روم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها