کد خبر: ۱۵۰۰۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۵۵     ۲۹ تير ۱۳۹۲
بسياري معتقدند با جدايي مجتبي جباري از استقلال اين تيم مهره‌اي كارآمد را از دست داده كه در قهرماني ليگ‌برتر و رسيدن به جمع 8 تيم برتر آسيا نقش مهمي را ايفا كرد.
بسياري معتقدند با جدايي مجتبي جباري از استقلال اين تيم مهره‌اي كارآمد را از دست داده كه در قهرماني ليگ‌برتر و رسيدن به جمع 8 تيم برتر آسيا نقش مهمي را ايفا كرد. در اين موضوع شكي نيست ولي وقتي قلعه‌نوعي در مصاحبه‌هاي خود مدعي مي‌‌شود كه استقلال كنوني از تيم فصل بعد قوي‌تر است يعني به اين موضوع اعتقاد ندارد كه با رفتن جباري تيم تضعيف شده است. هنوز مشخص نيست كه در فصل جديد كدام بازيكن بايد جانشين جباري شود ولي همين كه سرمربي آبي‌پوشان براي انتخاب جانشين اين بازيكن به تكاپو نيفتاد نشان مي‌‌دهد كه پيش‌بيني چنين روزي را مي‌‌كرد و خوب مي‌‌داند بايد قلب تيم خود را بدست چه بازيكني بسپارد.
قلعه‌نوعي پر افتخارترين مربي ليگ‌برتر است و اين موفقيت‌ها را آسان به دست نياورده است. اكثر اهالي فوتبال اعتقاد دارند كه اين مربي قدرت بازي‌‌خواني بالايي دارد و مي‌‌تواند با تاكتيك‌هايي كه در نظر مي‌‌گيرد كاري كند تا جاي خالي مجتبي احساس نشود.
در مورد نكونام و آندرانيك تيموريان هم همين موضوع صادق است. او حالا كه اين دو بازيكن وضعيت نامشخصي دارند مي‌‌گويد از فصل قبل قدرتمندتر هستيم. درست است كه اگرجواد و آندو به جمع‌ آبي‌پوشان اضافه شوند قدرت استقلال افزايش مي‌‌يابد و دست قلعه‌نوعي براي انتخاب تركيب باز است ولي در غياب آنها نيز استقلال تيم ضعيفي نيست و مي‌‌تواند در ليگ و آسيا از اعتبار خود دفاع كند. حالا وقت آن است كه به گفته‌هاي امير اردشير اعتماد كنيم و موفقيت را براي همين تيم استقلال هم كه چند بازيكن با وضعيت نامشخص دارد متصور شويم.
امير قلعه‌نوعي نشان داده كه بي‌‌مورد حرفي را نمي‌‌زند و مي‌‌تواند با همين نفراتي كه در اختيار دارد استقلال را به سمت موفقيت رهنمون سازد. هواداران نبايد به اين موضوع فكر كنند كه استقلال در غياب جباري و نامعلوم بودن وضعيت آندو و نكونام چه سرنوشتي خواهد داشت، بلكه بايد به اين موضوع بپردازند كه سرمربي استقلال به تيم كنوني كه در اختيار او قرار گرفته اطمينان كامل دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها