کد خبر: ۱۴۹۶۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۲۷ تير ۱۳۹۲
یک نماینده پارلمان لبنان و رهبر جریان المرده این کشور تصریح کرد حدود 50 هزار فرد مسلح در بین آوارگان سوری در لبنان هستند و جریان المستقبل لبنان آشکارا از گروه‌های تروریستی در سوریه حمایت می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، سلیمان فرنجیه، نماینده پارلمان لبنان و رهبر جریان المرده تصریح کرد: حدود 50 هزار فرد مسلح در بین آوارگان سوری در لبنان هستند که از جمله آنها اعضای گروهگ تروریستی جبهه النصره هستند.

فرنجیه گفت: من نسبت به اوضاع امنیتی در لبنان اطمینان ندارم. نظام سوریه راه حل مسالمت آمیز بحران در این کشور را پذیرفت اما در مقابل معارضان نتوانستند که در این باره به اتفاق نظری دست یابند، آنچه در سوریه اتفاق می‌افتد به نفع معارضانی نیست که کنفرانس ژنو 2 رابه تعویق انداختند.

فرنجیه در ادامه پرسید: معارضان سوریه چه کسانی هستند؟ ارتش آزاد سوریه یا جبهه النصره یا القاعده و طالبان، اکنون 1400 گروه در سوریه علیه نظام بشار اسد جنگ می‌کنند و سوریه پناهگاهی برای همه کسانی شده که از چنگ عدالت در جهان گریخته‌اند.

رهبر جریان المرده گفت: جریان المستقبل لبنان به سرکردگی سعد الحریری در چارچوب پروژه‌ای بین‌المللی از گروه‌های تندرو سوریه حمایت می‌کند.

الفرنجیه گفت: دخالت حزب الله در درگیری‌های القصیر در سوریه برای حمایت از مقاومت و نه حمایت از قوم و مذهبی صورت گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها