کد خبر: ۱۴۹۳۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۰۷ تير ۱۳۹۰
به گزارش شیعه آنلاین، تبلیغ دین مسیحیت طی چند سال اخیر در جمهوری اسلامی ایران شدت یافته به گونه ای که به یکی از اصلی ترین خطرات تهدید کننده جوانان تبدیل شده است.

سایت خبری «محبت نیوز» که خود را آژانس خبری مسیحیان ایران معرفی می کند، در خبری تحت عنوان «با تمام خـطرات"انجیـل ها" به ایـران فرستاده می شوند!» به تبلیغات شدید در ایران اعتراف کرده است.

این سایت در بخشی از خبر خود می نویسد: عدم چاپ و انتشار کتاب مقدس فارسی با تائید کلیساهای رسمی در داخل ایران و دسترسی آسان به آن برای ایرانیان مسیحی یکی از مشکلات اساسی است، اما با وجود  این خطرات "انجیل ها " به ایران فرستاده می شوند.

«محبت نیوز» می افزاید: جمهوری اسلامی در لیست و فهرست سالانه جفا بر مسیحیان در جهان که هر ساله از سوی سازمان مسیحی "درهای باز" منتشر می گردد در رتبه دوم این لیست  قرار دارد. مسیحیان در جمهوری اسلامی به لحاظ تعداد در اقلیت هستند و بهای سنگینی نیز تاکنون برای ایمانشان پرداخته  و این جفاها نیز همچنان ادامه دارد. اما باز با وجود چنین جو سنگینی، ایمانداران و پیروان راستین عیسی مسیح در ایران  همچنان حضور دارند و کلام خدا را در کشورشان به گوش مردم می رسانند. پایداری مسیحیان در ایران کارساز بوده و کلیساهای خانگی در بین مردم و بخصوص جوانان بطور باور نکردنی در حال زیاد شدن است.

این سایت در ادامه اعترافات خطرناک خود به نقل از "کن لگات" از سازمان خدماتی "ورلد سرو" در کانادا می نویسد: ما فکر می کنیم با توجه به شرایط این فرصت شگفت انگیزی است که "انجیل" را در دسترس جوانان ایرانی قرار دهیم؛ ایران هم کشور جوانی است و جوانان این کشور به طرز خارق العاده ای پذیرای پیغام و تعالیم انجیل هستند. این سازمان همچنین تصمیم دارد تا 10 هزار انجیل و مزامیر را به ایران فرستاده و در آنجا به دست مسیحیان برساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها