کد خبر: ۱۴۹۳۷۸
زمان انتشار: ۰۰:۱۲     ۲۷ تير ۱۳۹۲
فدراسیون فوتبال ایران با برگزاری اردو و تهیه امکانات برای تیم ملی سوریه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت الکوره از دیدار مدیر اداری تیم ملی و سفیر سوریه با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد. موفق فتح الله مدیر اداری تیم سوریه که در تهران به سر می برد درباره این دیدار گفت: در این نشست یک ساعته علی کفاشیان وعده داد تمام امکانات برای برگزاری هرچه بهتر دیدار این تیم مقابل اردن را فراهم کند.

دو تیم سوریه و اردن روز 24 مرداد در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و با توجه به اینکه ایران به عنوان محل برگزاری دیدارهای خانگی تیم سوریه تعیین شده، مسئولان فوتبال این کشور رایزنی‌های لازم را در این زمینه با کفاشیان انجام دادند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به سفیر و مدیر اداری تیم سوریه وعده داده هزینه‌های هتل، امکانات لازم برای تمرین شامل زمین مناسب و وسایل حمل و نقل را در اختیار آنها قرار دهد.

همچنین مقامات سوری خواهان برگزاری اردو در کرج و بازی با یک تیم باشگاهی ایرانی پیش از بازی با اردن شدند که کفاشیان ضمن موافقت با برگزاری اردوی تیم سوریه در کرج، هزینه‌های این اردو را نیز تقبل کرد. درباره بازی با باشگاه ایرانی هم رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به آغاز لیگ برتر فوتبال ایران، برگزاری آن را بعید دانسته اما در مورد امکان برگزاری آن در زمانی دیگر مانند تعطیلات نیم فصل وعده رایزنی داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها