کد خبر: ۱۴۸۹۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۲۵ تير ۱۳۹۲
معاونت بهره‌برداری و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان اصفهان گفت: فروش بلیت قطارهای حدفاصل یازدهم مردادماه تا دهم شهریورماه در روز چهاشنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۸ صبح توسط قطارهای مسافری رجاء به صورت حضوری و یا از طریق سایت رجاء به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد.
به گزارش 598، محمدرضا چنگانی در گفت‌وگو با فارس در زمینه قیمت بلیت‌ قطار اصفهان- مشهد اظهار کرد: یک رام قطارهای مسافران مشهد با نام قطارهای نور که چهار تخته است و جدیدترین نوع سالن در شبکه ریلی است با قیمت ۶۰ هزار تومان و رام دیگر آن که معروف به غزال است با قیمت ۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: قطار اصفهان - بندرعباس با واگن‌های شش تخته با قیمت ۲۹ هزار تومان به فروش می‌رسد که این قیمت از آغاز سال جدید تاکنون افزایش نداشته است.

معاونت بهره‌برداری و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان اصفهان با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته افزایش چندانی در تعداد مسافران نداشته‌ایم، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون در ایام نوروز دو درصد افزایش تعداد مسافران نسبت به سال گذشته را داشته‌ایم در فروردین‌ ماه تعداد خروجی ۴۶هزار و ۲۰۴نفر و ورودی در همین ماه ۴۴ هزار و ۷۲۷ مستقر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در اردیبهشت ماه ورودی مسافر ۴۴ هزار و ۲۰۷ نفر و خروجی آن ۴۴ هزار و ۲۰۲ نفر بوده است که نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته است.

چنگانی افزود: در تیر ماه تعداد ورودی و خروجی از اصفهان به ترتیب ۴۶ هزار و ۵۶ نفر و ۴۶ هزار و ۳۸۸ نفر مسافر بوده است که نسبت به سال گذشته افزایش یافته و در تیر ماه نیز با توجه به هم‌زمانی با ماه مبارک رمضان میزان مسافرت‌ها کم می‌شود.

وی بیان کرد: فروش بلیت قطارهای حد فاصل یازدهم مردادماه تا دهم شهریورماه در روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۸ صبح توسط قطارهای مسافری رجاء به صورت حضوری و یا از طریق سایت رجاء به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و در ساعت ۱۰ صبح همان روز بلیت قطار شرکت‌های راه آهن شرقی بنیاد، وانیاریل، جوپار، مهتاب سیرجم، رعد تبریز، ریل ترابرسبا، نورالرضا، ریل سیر کوثر، هستیا و راه آهن حمل و نقل از طریق مراجعه حضوری به فروش می‌رسد و بلیت قطارهای خارجی در روز ۲۵ تیرماه ساعت ۱۰ صبح در کلیه مراکز فروش به فروش می‌رسد.

معاونت بهره‌برداری و ناوگان اداره کل راه‌آهن استان اصفهان از جمله اقداماتی که در زمینه ارتقای سطح کیفی قطارهای مسافربری انجام شده را به شرح زیر بیان کرد: در سال گذشته قطار مسافری اصفهان – مشهد یک رام غزال و یک رام پلور سبز داشته که امسال جابجایی رام پلور سبز با قطارهای نورالرضا انجام گرفته است.

وی افزود: در مسیر کاشان به مشهد نیز سالن‌های درجه دو و فاقد کیفیت را به درجه یک ارتقا داده‌ایم و از اقداماتی که در صدد انجام آن هستیم قطار سریع‌السیر اصفهان – تهران است که با توجه به محدودیت‌های موجود تاکنون موفق به راه‌اندازی آن نشده‌ایم و از تسهیلاتی که برای مسافران در نظر گرفته شده ارتقای سطح کیفی و زیباسازی ایستگاه‌های مسافربری به منظور رفاه حال مسافران است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها