کد خبر: ۱۴۸۴۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۲۳ تير ۱۳۹۲
هافبک سابق پرسپوليس و تيم ملي با انتقاد از کامبوزيا گفت: چرا اجازه مي‌دهند افرادي وارد پرسپوليس شوند که آرامش را از اين تيم بگيرند؟

به گزارش 598،مهرداد ميناوند در گفت‌وگو با ايسنا درباره ارزيابي خود از شرايط کنوني پرسپوليس پيش از آغاز فصل جديد ليگ برتر اظهار کرد: اميدوارم امسال پرسپوليس در آرامش کامل و به دور از حاشيه کارش را آغاز کند. در سال‌هاي اخير يک سري مسائل براي پرسپوليس حاشيه به وجود آورد که باعث شد اين تيم دچار مشکلاتي شود اما اميدوارم امسال اين‌گونه نباشد.

وي ادامه داد: با اين وجود همه مي‌دانند که امسال هم بحث‌هاي مديريتي پيش از آغاز فصل، تيم را دچار مشکل کرده و تمرکز بازيکنان و به‌ويژه کادر فني را بر هم زده است. نمي‌دانم در حالي که مدت زيادي تا پايان کار اين دولت باقي نمانده، چه الزامي است که حتما تغييرات مديريتي در پرسپوليس انجام شود. اين‌که قرار است تغييراتي انجام شود يک بحث است اما اين‌که بعضي‌ها به راحتي به خودشان اجازه مي‌دهند سرمربي و تيم پرسپوليس را دچار حاشيه کنند موضوع ديگري است.

بازيکن دهه 70 پرسپوليس و تيم ملي با اشاره به مصاحبه‌هاي کامبوزيا گفت: من متاسفم که کار فوتبالمان به جايي رسيده که فردي که يک روز هم در فوتبال نبوده عليه علي دايي که سرمايه فوتبال ايران و آسياست مصاحبه مي‌کند و الفاظي به کار مي‌برد که جز تاسف چيزي براي ما باقي نمي‌ماند. اين آقا را آورده بودند که عضو هيات مديره شود و بعد هم مديرعامل. اما هنوز چيزي نشده و در جلسه‌ي اول شرکت نکرده شروع کرد به مصاحبه عليه باشگاه و از آن به بعد پشت سر هم با مصاحبه‌هاي خود تيم را دچار مشکل کرد. اين ماحصل ورود افراد غيرفوتبالي به فوتبال است.

ميناوند ادامه داد: ايشان عنوان کرده که مربيان و بازيکنان در مسائل مديريتي نبايد دخالت کنند اما مربي تيم که پاسخگوي ميليون‌ها هوادار است چطور مي‌تواند از تغييرات مديريتي به راحتي بگذرد؟ او بايد خودش را جاي دايي بگذارد و حق بدهد که حضور سه مديرعامل در دو ماه منطقي نيست و در اين صورت آرامشي براي باشگاه باقي نمي‌ماند. مردم ايشان را نمي‌شناسند و پس‌فردا اگر تيم نتيجه بگيرد يا نگيرد همه سراغ مربي و بازيکنان مي‌روند.

هافبک سابق پرسپوليس و اشتورم‌گراتس اتريش در ادامه‌ي انتقاد از کامبوزيا گفت: باعث تاسف است که اين فرد مي‌گويد دايي را نمي‌شناسد. آيا او مي‌خواهد با اين حرف‌ها دايي را به حرف بياورد يا مي‌خواهد قدرت و شهامت خودش را به رخ بکشد؟ بهتر است ايشان به شطرنج بازگردد. باور کنيد من براي احسان قائم‌مقامي و امثال او که اسطوره شطرنج ايران هستند احترام قائلم اما اين فرد را اصلا نمي‌شناسم. چرا اجازه مي‌دهند فردي بيايد که با کارهايش آرامش پرسپوليس را بر هم بزند؟ فوتبال ما به کجا رسيده که ستاره‌هاي آن خانه‌نشين هستند و چنين افرادي مي‌خواهند وارد فوتبال شوند؟ هرچند که اين بار هواداران و پيشکسوتان اجازه ندادند اتفاق بدي بيفتد.

وي ادامه داد: من از دايي خواهش مي‌کنم که جواب اين افراد را ندهد. اين فرد به اندازه‌ي کافي با قرار دادن نامش کنار علي دايي خود را مطرح کرده است. واقعا براي فوتبالمان تاسف مي‌خورم. امروز يک فرد غيرفوتبالي عليه دايي مصاحبه مي‌کند و فردا هم افراد ديگري به خود اجازه مي‌دهند که عليه پيشکسوتان صحبت کنند. بايد جلوي اين جريان‌ها ايستاد. آقاي کامبوزيا! شما در حدي نيستي که راجع به پرسپوليس و دايي صحبت کني. شما نمي‌تواني آرامش را از اين تيم بگيري. پرسپوليس پرطرفدارترين تيم آسياست و آن‌قدر بزرگ است که با صحبت‌هاي افرادي مثل شما اتفاقي برايش نمي‌افتد.

مهرداد ميناوند در ادامه‌ي گفت‌وگويش درباره‌ي وضعيت خود نيز گفت: اتفاقاتي افتاد که من در سن 28 سالگي از فوتبال خداحافظي کردم؛ در حالي که بيش از 70 بازي ملي داشتم، 5 جام قهرماني در اتريش به دست آورده بودم و 29 بار در ليگ قهرمانان اروپا به ميدان رفته بودم. مي‌ توانستم چندين سال ديگر در سطح اول فوتبال ايران بازي کنم. البته تا حدود زيادي خودم را مقصر مي‌دانم. با اين حال الان حضور در کلاس‌هاي مربيگري را شروع کرده‌ام و در يک کلاس مدرک B در اهواز حاضر شده‌ام. انگيزه‌ي زيادي دارم و اميدوارم بستري فراهم شود که بتوانم در مربيگري هم حرفي براي گفتن داشته باشم. البته در اين فوتبال اگر سابقه‌ي زيادي هم داشته باشي پيدا کردن تيم سخت است و بايد لابي‌هايي داشته باشي که من هيچ‌وقت اهلش نبوده و نيستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها