کد خبر: ۱۴۸۰۲۲
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۲۲ تير ۱۳۹۲
اين جلسه را نزديكان پرسپوليس تاييد كرده اند و اخبار آنها هم كاملا موثق است.
آندرانيك تيموريان هنوز تيم آينده خود را انتخاب نكرده. او از سپاهان و استقلال پيشنهاد دارد اما هنوز نمي داند پيراهن كدام تيم را به تن كند.


مي گويند سپاهان 2.5 ميليارد به او پيشنهاد داده و استقلال 1.7ميليارد. اين وسط ، يك گزينه جدي ديگر هم به جمع مشتريان آندو اضافه شده. نام مشتري جديد پرسپوليس است. تيمي كه طي هفته گذشته با 2 هافبك جديد به نام هاي قاسم دهنوي و ماركو به توافق رسيد اما هيچ يك از آنها براي علي دايي، آندرانيك تيموريان نمي شوند.


مي گويند يكي از اصلي ترين دلايل نرفتن آندو به سپاهان، دوري از تهران است. او علاقمند است در سال جام جهاني در تهران بازي كند و نزديك خانواده. به همين خاطر مي شود گفت حضور آندو در سپاهان منتفي شده اما اين احتمال وجود دارد كه او با چرخشي عجيب، پيراهن پرسپوليس را به تن كند.


گفته مي شود آندو در جلسه اي فوق العاده محرمانه، چهارشنبه شب در يكي از رستوران هاي تهران با علي دايي ديدار كرده و صحبت هاي مفصلي انجام داده. مي گويند او فوق العاده بيشتر از قبل به پرسپوليس نزديك شده.


بايد منتظر ماند و ديد آيا آندو پيراهن پرسپوليس را به تن خواهد كرد يا اينكه باز هم با استقلال به فوتبال خود ادامه خواهد داد؟ هر چند قطعا او جلسه با دايي را تكذيب خواهد كرد اما اين را نزديكان پرسپوليس مي گويند و اخبار آنها هم كاملا موثق است.
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها