کد خبر: ۱۴۷۹۴۵
زمان انتشار: ۱۷:۳۵     ۲۱ تير ۱۳۹۲
بازيکن تراکتورسازان مي‌گويد، تيم خوبي بسته شده و اميدوار است در فصل پيش‌رو نتايج خوبي کسب شود.
سعيد دقيقي درباره شرايط آمادگي تراکتورسازي بيان کرد: بعد از اردوهاي خوبي که در سرعين و تهران داشتيم و بازي‌هاي تدارکاتي مناسبي را برگزار کرديم، در حال حاضر تمرين‌هاي خوب و منظمي را در تبريز برگزار مي‌کنيم و براي شرايط مسابقه آماده مي‌شويم تا با شروع مسابقات ليگ برتر مشکلي نداشته باشيم.

به نقل از ايسنا، دقيقي درباره تيم تراکتورسازي اظهار داشت: خيلي خوشحالم که فصل پيش‌رو در خدمت باشگاه تراکتورسازي و هواداران پرشور اين تيم هستم. چند سال بود دوست داشتم به اين تيم بياييم ولي شرايط به شکل ديگري رقم مي‌خورد. خدا را شکر که امسال توانستم با تراکتورسازي قرار داد امضا کرده و به جمع بازيکنان اين تيم بپيوندم. اميدوارم شرايط خوبي داشته باشم و براي تيم مفيد واقع شوم.

وي درباره هدف تراکتورسازان در فصل پيش‌رو گفت: هدفمان اين است تا با ارايه بازي‌هاي خوب و با نتيجه از گروهمان در باشگاه‌هاي آسيا بالا برويم و در ليگ برتر نيز براي کسب جام قهرماني تلاش خواهيم کرد. انشاالله با حمايت هواداران پرشورمان که هميشه ما را مورد لطف خود قرار داده‌اند، به هدفمان دست پيدا مي‌کنيم.

دقيقي درباره مجيد جلالي، سرمربي تراکتورسازان هم اظهار داشت: در گذشته افتخار شاگردي آقاي جلالي را داشتم. وي مربي بااخلاق، با تحصيلات و خيلي خوبي است و خوشحالم که بار ديگر شاگردش هستم. او تمرينات خوبي را برايمان برنامه‌ريزي کرده‌ و انشاالله فصل خوبي را با سرمربيگري وي سپري کنيم.

مهاجم تراکتورسازي درباره حضور علي کريمي در تيم تراکتورسازي هم بيان کرد: آقاي کريمي جزو اسطوره‌هاي فوتبال ايران است و خوشحال هستم که در کنار وي بازي خواهم کرد. انشاالله در کنار ساير بازيکنان سال خوبي را داشته و مردم را نيز شاد کنيم. به اعتقاد من امسال تيم بسيار خوب و قدرتمندي داريم و شرايط کلي تيم مناسب است. انشاالله در طول مسابقات مشکلي نخواهيم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها