کد خبر: ۱۴۷۸۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۰ تير ۱۳۹۲
در حالي که گفته مي‌شود نکونام اختلافاتش با قلعه‌نوعي و رحمتي را کنار گذاشته اما هنوز او قرارداد خود را تمديد نکرده و حرف و حديث‌هاي بسياري در مورد او به گوش مي‌رسد.
در حالي که گفته مي‌شود نکونام اختلافاتش با قلعه‌نوعي و رحمتي را کنار گذاشته اما هنوز او قرارداد خود را تمديد نکرده و حرف و حديث‌هاي بسياري در مورد او به گوش مي‌رسد. جلسه اين بازيکن با مجيد جلالي سبب شد مسئولان استقلال از دست او دلخور شوند و فتح‌اله‌زاده طي گفتگو با معاون باشگاه به اين موضوع اشاره کرده که چرا جواد به وعده‌هايش عمل نمي‌کند و با وجود اينکه به او قول داده بود در ايران فقط براي استقلال بازي کند، همچنان در حال مذاکره با ساير تيم‌ها است. از سوي ديگر اين بازيکن در جلسه دوشنبه شب با فتح‌اله‌زاده حاضر نشد و تماس‌هاي مسئولان استقلال با او نيز بي‌نتيجه باقي ماند که البته صبح ديروز نکونام براي مسئولان باشگاه پيغام فرستاد که به علت نامساعد بودن حال همسرش نتوانست به جلسه برود. از همين رو مديرعامل استقلال که قرار بود صبح ديروز راهي اوکراين شود، بار ديگر سفر خود را به تعويق انداخت تا يا با دست پر به اردوي آبي‌پوشان ملحق شود و يا قيد اين سفر اروپايي را بزند و پس از بازگشت قلعه‌نوعي به تهران خبر خوبي به او بدهد که هم نکونام را نگه داشته و هم تيموريان را آبي‌پوش کرده است.
نکته ديگر در مورد نکونام اينکه وقتي معاون باشگاه از جواد در مورد جلسه‌اش با جلالي پرسيد، هافبک استقلال اين نشست را تاييد کرد ولي گفته که قرار نيست از جزئيات اين جلسه حرفي به کسي بزند.
اين اتفاقات در حالي رخ داده که امير قلعه‌نوعي در اردوي اوکراين همچنان پيگير وضعيت نکونام است و حتي طي تماس با برخي مسئولان استقلال از آنها خواسته تا زودتر تکليف جواد را مشخص کنند و اطلاعات دقيقي در مورد جذب آندو در اختيارش قرار داده شود.
تکمله: ديروز آريان، پسر نکونام به دنيا آمد تا مشخص شود که دليل لغو جلسه دوشنبه شب، او بوده!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها