کد خبر: ۱۴۷۷۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۰ تير ۱۳۹۲
مذاکرات استقلال با جی لوید ساموئل همچنان بی نتیجه مانده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ مذاکرات استقلال و جی لوید ساموئل هنوز به نتیجه موفقی نرسیده است . اگرچه قلعه نویی گفته بود بازیکن انگلیسی - ترینیدادی تیمش که سال قبل بازی های موفقی برای این تیم داشت را می خواهد ، اما باشگاه نتوانسته با این بازیکن به جمع بندی برسد.

مشکل اینجاست که ساموئل رقم چشمگیر دلاری از قرارداد سال قبلش طلب دارد و البته برای قرارداد سال جدید هم به رقم واحدی با باشگاه دست نیافته اند . ساموئل که این روزها در لندن و کنار خانواده اش است ، در شرایطی که علی فتح الله زاده به اوکراین رفته و تازه جمعه به تهران بر می گردد و استقلال هم با مشکل نقدینگی برای تمدید قرارداد نکونام و آوردن آندو مواجه شده است برای آمدن به تهران تا قبل از ساعت 12 جمعه شب که فصل نقل و انتقالات به پایان می رسد با مشکل مواجه شده. به این ترتیب او هم قراردادش به هفته آینده می افتد و چون آندو هر زمانی که به استقلال بیاید یکی از سهمیه های آزاد این تیم را پر می کند ، تمدید قرارداد  با ساموئل هم یکی دیگر از سهمیه های آزاد این تیم را می سوزاند و استقلال آن وقت تا پایان فصل فقط یک سهمیه آزاد خواهد داشت.

بامداد میرزیایی مدیر برنامه های ساموئل در این باره می گوید:« راستش هنوز که اتفاق خاصی نیفتاده و فصل نقل و انتفالات هم رو به پایان است. واقعا خودم هم نمی دانم چه خواهد شد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها