کد خبر: ۱۴۷۴۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۹ تير ۱۳۹۲
جریان یک جریان سنتی و قدیمی است که بازنده به دنبال توجیه علت باخت است. استقلال بیانیه میدهد، جباری لجاجت می کند و سپاهان او را به خدمت میگیرد.


به گزارش 598 به نقل از سایت گل-جنگ مدیران تیم های لیگ برتری با نامه رحیمی به علیپور مبنی بر شفاف سازی قرارداد بازیکنان تیم های سپاهان، پرسپولیس و استقلال وارد فاز تازه ای شده است. این درگیری ها که بیشتر از آنکه واقعی باشند، مجازی و رسانه ای به نظر می رسند قابل بررسی هستند.
وقتی چند طبقه مدیریتی به بالاتر حرکت کنیم، سپاهان از وزارت صنایع و استقلال و پرسپولیس از وزارت ورزش بودجه میگیرند. ارگان های دولتی ای که بودجه آنها مبتنی بر بودجه تصویبی مجلس در اختیارشان قرار میگیرد. در این وضعیت، نهایتا این دولت است که تعیین می کند کدام باشگاه صاحب چه میزان بودجه ای باشد. بنابراین جنگ رسانه ای مدیران کاملا بی پایه و اساس به نظر می رسد.
از طرفی هیچ کدام از باشگاه ها نمی توانند صاحب یک نظام رقابتی در فصل نقل و انتقالات باشند. این که چرا هیچ یک از ستاره های سپاهان بعد از جدایی از این تیم کلامی مبنی بر شکایت مطرح نمی کنند شاید چیزی فراتر از سبک مدیریت مدیران اصفهانی باشد. در حقیقت آنچه که به نظر می رسد نشان از باز بودن دست مدیران اصفهانی در خرج کردن دارد. در حالی که هر ساله خبر شکایت های چند صد هزار دلاری یکی از مربیان یا بزیکنان خارجی استقلال و پرسپولیس خطر کسر امتیاز و سایر محرومیت ها را در مقابل این دو تیم قرار میدهد. جمله کلیشه ای ما دولتی هستیم هم تنها بهانه مدیران رنگارنگ این دو تیم در طی سالیان گذشته بوده، که هرگز متوجه نشدم رویانیان با رانت پرسپولیس دولتی چه محدودیتی دارد که با خصوصی شدن آن محدودیت از سر راهش برداشته می شود.
نتیجه نهایی اینکه، جریان یک جریان سنتی و قدیمی است که بازنده به دنبال توجیه علت باخت است. استقلال بیانیه میدهد، جباری لجاجت می کند و سپاهان او را به خدمت میگیرد. این بیش آنکه به موجود حساب بانکی باشگاه ها برگردد سوء مدیریت یک مدیر و سوء استفاده مدیر بعدی را می رساند. در این دعوا هیچ یک از طرفین دعوا صاحب حق نیستند، آنها تنها از آشفتگی موجود بر مدیریت ورزش سعی می کنند به نام خودشان امتیازی ثبت کنند. و این حقیقت ماجراست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها