کد خبر: ۱۴۷۲۷۳
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۱۹ تير ۱۳۹۲
رژیم بحرین برای چهارمین بار از رفتن عبدالهادی الخواجه از فعالان حقوق بشری به بیمارستان نظامی برای درمان جلوگیری کرد.

به گزارش 598، خبرگزاری فارس به نقل از مجله الجزیره العربیه، خدیجه الموسوی همسر عبدالهادی الخواجه در یکی از پایگاه‌های اجتماعی در اینترنت اعلام کرد: مدیریت زندان جو برای چهارمین بار از رفتن عبدالهادی به بیمارستان نظامی برای درمان و ملاقات با محمد الجشی وکیل وی جلوگیری کرد.

وی افزود: علت این امر به خاطر مخالفت عبدالهادی با پوشیدن لباس رسمی زندان است.

شایان ذکر است که مدیریت زندان جو از مدتها پیش ملاقات با رهبران سیاسی زندانی را به عنوان مجازات گروهی آنها به خاطر مخالفت با پوشیدن لباس زندان ممنوع کرده است.

وزیر خارجه دانمارک اخیرا از مسئولان بحرینی خواست تا عبدالهادی الخواجه از فعالان حقوق بشری بحرین را که دارای تابعیت دانمارکی نیز می‌باشد، آزاد کند.

وی از مسئولان بحرینی خواست تا عبدالهادی الخواجه از فعالان حقوق بشری بحرین را که دارای تابعیت دانمارکی نیز هست، آزاد کند.

در همین حال، خانواده حسن مشیمع دبیرکل جنبش حق بحرین نیز در یکی از شبکه های اجتماعی در اینترنت اعلام کرد که همه داروهای آنها (رهبران سیاسی زندانی) در زندان تمام شده است و وسایل بهداشتی برای حمام کردن یا شستن لباس ندارند.

از سوی دیگر، بخش آزادی ها و حقوق بشر جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین با اشاره به محدودیت های بی سابقه بازداشت شدگان و خانواده های آنها در زندان الحوض الجاف - در زمان قبل از ملاقات و همزمان با آن – خواستار اقدام فوری برای رفع این محدودیت ها شد.

شماری از خانواده ها و همسران بازداشت شدگان به خاطر مسائل سیاسی در زندان الحوض الجاف از شیوه اهانت آمیز بازرسی آنها و انتظار طولانی برای ملاقات کردن با بستگان زندانی خود شکایت دارند.

این خانواده ها از رفتار اهانت آمیز و غیرانسانی زندانبانان و مسئولان زندان و خودداری آنها از در اختیار گذاشتن حتی آب آشامیدنی به ملاقات کنندگان از جمله کودکان خبر دادند.

برپایه این گزارش، تنها در روز گذشته بیش از 15 خانواده با این محدودیت ها روبرو بوده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها