کد خبر: ۱۴۷۲۴۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۱۸ تير ۱۳۹۲
در حالی که منابع فرانسوی از بازگشت عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهور الجزایر به کشورش پس از طی دو ماه درمان در پاریس خبر می دهند مقامات الجزایری در این باره سکوت اختیار کرده‌اند.

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، رسانه های مصری امروز سه شنبه به نقل از منابع فرانسوی که نامشان فاش نشده است اعلام کردند که عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهور الجزایر که از آوریل گذشته در پاریس بستری است در آستانه ماه مبارک رمضان به کشورش بازگشت و این در حالی است که مقامات رسمی الجزایر در این باره سکوت اختیار کرده اند.

رسانه های فرانسوی دیروز دوشنبه به نقل از منابع رسمی این کشور اعلام کردند که بوتفلیقه طی ساعات آتی به الجزایر باز می گردد و حال وی بهبود یافته است.

در طول مدت بیش از دو ماهی که بوتفلیقه در بیمارستان پاریس بستری بود تنها یک بار تصویر وی منتشر شد و آن هم در دوزاهم ماه گذشته میلادی در جریان دیدار با نخست وزیر و فرمانده ستاد مشترک ارتش بود که برای ملاقات وی به فرانسه رفته بودند.

ریاست جمهوری الجزایر در بیانیه امروز خود تاکید کرد که بوتفلیقه پیام های تبریکی را به پادشاه، رئیس جمهور و نخست وزیران کشورهای عربی و اسلامی ارسال کرده و حلول ماه مبارک رمضان را به آنها تبریک گرفته است.

روزنامه های الجزایری صبح امروز سه شنبه به بررسی اخبار درباره بازگشت قریب الوقوع بوتفلیقه به کشورش پرداخته و تاکید کردند: مقامات الجزایری به روش مخفی کاری خود در پرونده بیماری رئیس جمهور ادامه می دهند.

روزنامه الخبر چاپ امروز الجزیره با اشاره به طولانی شدن غیبت رئیس جمهور از کشور و سرنوشت نامعلوم آن گفت:الجزایری ها شب گذشته علاوه بر تردید درباره رویت هلال ماه رمضان درباره بازگشت بوتفلیقه به کشورش نیز تردید داشتند.

این روزنامه با اشاره به اخبار حاکی از بازگشت قریب الوقوع بوتفلیقه به الجزایر گفت: این برای اولین بار نیست که این گونه شایعات منتشر می شود از زمان بیماری بوتفلیقه در 27 آوریل گذشته این اخبار منتشر می شود.

روزنامه فرانسوی زبان الوطن الجزایر نیز در مقاله ای با همین موضوع تاکید کرد: روند فاجعه آمیز پرونده بیماری بوتفلیقه به نظر می رسد که هنوز تمام نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها