کد خبر: ۱۴۶۸۷
زمان انتشار: ۲۳:۲۸     ۰۳ تير ۱۳۹۰
پرویز رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب اظهارداشت: موج جدیدبارش باران که از روز چهارشنبه وارد کشور شده بود فردا نیز 12 استان کشور را درگیر خواهد کرد.

وی افزود: استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان و مازندران از جمله مناطقی هستند که طی امروز و فردا شاهد بارش پراکنده باران خواهند بود.

مدیر کل پیش بینی آب و هوای کشور درباره وضعیت دمای کشور اعلام کرد: از روز سه شنبه تا امروز اغلب استان های کشور شاهد کاهش دما بودند اما طی دو روز آینده دراغلب استان های کشور دمای هوا 1 تا 2 درجه افزایش خواهد یافت. 

رضازاده با اشاره به بارش پراکنده باران در تهران از فردا خاطر نشان کرد: هوای تهران امروز نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و در بعضی ساعات با رگبار و رعد و برق همراه است.اما دمای هوای پایتخت در بالاترین وضعیت به 24 درجه سانتیگراد رسیده است.

وی در پایان درباره استان های درگیر با پدیده گرد و غبار گفت: گرد وغبار فردا استان ایلام را تحت تاثیر قرار خواهد داد این درحالی است که استان های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی فردا نیز تحت تاثیر غبار محلی خواهند بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها