کد خبر: ۱۴۶۸۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۷ تير ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: هدفمان در این تیم کسب سهمیه آسیایی است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، منصور ابراهیم‌زاده در حاشیه مراسم دانش‌افزایی مربیان لیگ برتری در خصوص این جلسه اظهار داشت: این جلسه مربوط به تعامل و ارتباط بین مربیان و مدیران کل باشگاه‌ها است. بیشتر این جلسه به مباحث اداری مربوط است و شاید بخش فنی‌اش مربوط به ما باشد ولی عمده‌ترین مسئله این است که اطلاعات کسب کنیم.

وی در خصوص شرایط راه‌آهن گفت: بازیکنانی که جذب کردیم بازیکنان خودمان بود و اردوی سرین و بازی‌های تدارکاتی خوبی پشت سر گذاشتیم. در نهایت فکر می‌کنم چند بازیکن جوان هم به تیم اضافه شود راحت تر کار کنیم.

سرمربی راه‌آهن تاکید کرد: وقتی باشگاه دچار تغییراتی می‌شود مشکلاتی به وجود می‌آید ولی باید بر اساس زمان‌بندی کارهایمان را جلو ببریم.

وی در خصوص وضعیت تیمش در ادامه راه گفت: خوشحالم در این مدت کم اهدافی را در پیش گرفتیم و بازیکنانی را جذب کردیم که خودمان خواستیم. شاید در این راه نفراتی را هم می‌خواستیم که موفق به جذب آنها نشدیم اما نفرات حاضر در تیم با نظر مستقیم من جذب شده‌اند.

سرمربی تیم راه‌آهن در ادامه در خصوص پیش‌بینی‌اش از جایگاه این تیم در لیگ آینده گفت: هیچ وقت جایگاه تیمم را پیش‌بینی نمی‌کنم ولی این مسئله برای باشگاه تعریف شده و می‌خواهیم که سهمیه آسیایی بگیریم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چطور در باشگاهی که تازه خصوصی شده است بازیکنی مثل طالب‌لو به خاطر پوشش مناسب در تلویزیون مورد تقدیر قرار می‌گیرد اما در دیگر باشگاه‌ها این اتفاق نمی‌افتد گفت: اعتقاد دارم هر انسانی با پوشش مناسب و مرتب بودن و البته با ساده‌ پوشیدن بهترین راه را در پیش می‌گیرد و از شخصیت اجتماعی خوبی برخوردار هستند درست مثل فوتبال که باید ساده و سریع بازی کنی. لباس پوشیدن نیز تاثیرات مثبتی دارد و خوشحالیم که باشگاه راه‌آهن این کار را انجام می‌دهد البته موارد دیگری هم وجود دارد که مثلا هر بازیکنی وارد دانشگاه می‌شود باشگاه هزینه تحصیل او را هم پرداخت خواهد کرد.

سرمربی راه‌آهن در خصوص اینکه شایعاتی پیرامون حضور مربی خارجی در راس تیم ملی امید وجود دارد گفت: اینکه فدراسیون بخواهد مربی خارجی و یا ایرانی بیاورد برعهده خودش است. این تیم از لحاظ سنی در شرایط خاصی قرار دارد و از لحاظ روانشناسی باید کار ویژه‌ای روی آنها صورت بگیرد. من فکر می‌کنم مربی‌ای باید انتخاب شود که معلم باشد و تعامل و تحمل خوبی داشته باشد.

خبرنگاری گفت یعنی مربی ایرانی بهتر است که ابراهیم‌زاده پاسخ داد: من نگفتم مربی ایرانی بلکه اشاره کردم کسی باید انتخاب شود که ارتباط خوبی با بازیکنان داشته باشد. درست مثل کی‌روش که وقتی انتخاب شد معلوم بود مربی خوبی است.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا مربیان ایرانی بهتر کار می‌کنند یا خارجی گفت: اعتقادم این است که تمام مربیان ایرانی خوب هستند چون با این شرایط و امکانات کار کردند نشان می‌دهد که آنها از دانش خوبی برخوردارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها