کد خبر: ۱۴۶۷۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۷ تير ۱۳۹۲
به‌دنبال دیدار نماینده رژیم صهیونیستی با مقامات امنیتی مصر:
پس از تحولات اخیر مصر و برکناری محمد مرسی محافل صهیونیستی تلاش های جدیدی را برای چراغ سبز نشان دادن به ارتش مصر و مقامات جدید این کشور آغاز نمودهاند. "سمیر حرزالله" نویسنده و تحلیلگر عرب زبان در همین خصوص با اشاره به اینکه صهیونیستها طی ماه جاری در صدد هستند تا پیام های دیپلماتیک غیر مستقیم به دولت جدید مصر ارسال نمایند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، پس از تحولات اخیر مصر و برکناری محمد مرسی محافل صهیونیستی تلاش های جدیدی را برای چراغ سبز نشان دادن به ارتش مصر و مقامات جدید این کشور آغاز نمودهاند.

 "سمیر حرزالله" نویسنده و تحلیلگر عرب زبان در همین خصوص با اشاره به اینکه صهیونیستها طی ماه جاری در صدد هستند تا پیام های دیپلماتیک غیر مستقیم به دولت جدید مصر ارسال نمایند.

وی افزود: در ماه جاری شاهد بی ثباتی گسترده دیپلماتیک در قبال وضعیت مصر خواهیم بود و همین موضوع بر روابط میان مصر و رژیم صهیونیستی تاثیر گذار خواهد بود، مسئله ای که صهیونیستها را به آن وا می دارد تا به شکلی جدی در خصوص حفظ روابطشان با دولت جدید مصر تلاش نمایند. چراکه زمان هیمنه و تسلط اسرائیلی ها از بین رفته و صهیونیستها در حال حاضر نیاز به کمک طرف های بین المللی دارند تا بتوانند مانع از آن شوند که نفوذ و تاثیرشان در منطقه به طور کامل از بین برود.



در همین حال محافل مطبوعاتی صهیونیستی با اشاره به اینکه روابط امنیتی میان قاهره و تل آویو در زمان "مرسی" خوب بود، ارزیابی و پیش بینی کردند که این روابط در دوره دولت موقت در مصر بهتر از قبل نیز خواهد شد.

در این راستا، طی روزهای اخیر یک نماینده رسمی از سوی سران صهیونیستی وارد قاهره شد تا سلسله نشست هایی را با مسئولان دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی مصری برگزار نماید.

روزنامه "معاریو" چاپ رژیم صهیونیستی نیز در این باره نوشت: هماهنگی امنیتی بین ارتش مصر و دستگاه های امنیتی این کشور با تل آویو در دوره بعد از "مرسی" نیز ادامه خواهد یافت.

این در حالی است که در روزهای گذشته شاهد تشدید درگیری حامیان محمد مرسی با ارتش این کشور بوده ایم و شبکه الجزیره امروز صبح از کشته شدن 34 تن از حامیان مرسی در هنگام ادای نماز صبح امروز (دوشنبه) خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها