کد خبر: ۱۴۶۶۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۱۶ تير ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برخي مي‌خواهند با بيان کردن صحبت‌هاي قديمي پرسپوليس را به حاشيه ببرند.
سعيد شيريني در حاشيه جلسه دانش‌افزايي مديران، سرپرستان و مربيان ليگ برتر گفت: پرسپوليس از 8 خرداد کار خود را آغاز کرده و حيف است که تيم وقتي اينقدر با برنامه بوده است کارش دچار مشکل شود. اميدوارم همه کمک کنند تا شرايط پرسپوليس بهبود يابد.

به نقل از فارس، وي در مورد مسائل مديريتي پرسپوليس خاطرنشان کرد: در مورد اين مسائل کنکاش نمي‌کنم و همه مي‌دانند مطرح شدن اين حرف‌ها در اين مقطع به ضرر پرسپوليس است. بعد از سال‌ها کارمان را در فصل نقل و انتقالات زود آغاز کرديم و به موقع کادر فني انتخاب کرديم. حيف است در اين شرايط براي تيم مشکل درست کنيم و بايد کاري کنيم که پرسپوليس به موفقيت برسد.

سرپرست پرسپوليس در مورد صحبت‌هايي که علي فتح‌الله‌زاده عليه اين باشگاه انجام مي‌دهد، عنوان کرد: خوب نيست فتح‌الله‌زاده به اين حرف‌ها وارد شود و اصلاً اينگونه اتفاقات جالب نيست. اين حرف‌ها به نوعي آب در هاون کوبيدن است و فايده‌اي ندارد. سال قبل نيز با مطرح کردن برخي مسائل مي‌خواستند پرسپوليس را به حاشيه ببرند. حرف‌هاي کنوني بي‌هدف نيست و قديمي شده است. مطرح شدن اين حرف‌ها لباس پينه‌دوزي شده است و بسيار قديمي است. پرسپوليس خودش به حاشيه مي‌رود و ديگر لازم نيست تيم را به حاشيه ببرند.

شيريني در پاسخ به سؤالي در مورد اينکه آنها اعلام کردند پرسپوليس چطور قاسم دهنوي را مي‌خواهد در حاليکه اين بازيکن مي‌خواست صحبت‌هاي تلفني سرپرست اين تيم را منتشر کند، عنوان کرد: حرف براي گفتن زياد است و متأسفانه خوب نيست که چنين مسائلي بيان شود. ما نمي‌خواهيم مثل برخي دوستان رفتار کنيم. مسائل و موضوعاتي را مي‌دانيم که اگر بخواهيم بگوييم براي بقيه بد مي‌شود اما اين کار را انجام نمي‌دهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها